Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn 16 tm 24 sep in dit fijne hotel geweest. Lief en vriendelijk personeel. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Strand 2 x rollen en je bent er. Eten is gewoon goed. Heerlijke ligbedden op 1e etage alleen voor volwassenen. Verder centrale ligging. Aanrader Ibiza stad met alle leuke restaurantjes

Datum van verblijf: oktober 2018
AluaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Dear Nora,

Thank you so much for your high vote! Your comment about our staff is very kind. They're definitely an asset from our hotel. Yet they're curious if you'll be back to Ibiza for a future holiday. Whenever you have an answer, don't forget to tell us! ;)

Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben zeker genoten van ons verblijf hier. Het hotel ligt dicht genoeg bij de winkeltjes en ver genoeg om geen lawaai te hebben van het nachtleven. Mooie nette kamers, eten was lekker en gevarieerd, personeel is heel vriendelijk, en natuurlijk het sunset terras waar je van een lekker drankje een prachtige zonsondergang kan genieten. Enkele puntjes van kritiek : als koppel is het wel fijner om in een groot bed te slapen ipv 2 aparte bedden, ook was de matras aan de harde kant. Maar we hebben een relaxte vakantie gehad.

Datum van verblijf: september 2018
AluaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear customer,

It's lovely to know you enjoyed our terrace area. It's definitely one of our best areas, since our guests can enjoy the unforgettable sea views from Ibiza. Regarding our beds, we appreciate your suggestion and we will take note from it.

Will you visit us again?

Beoordeeld op 4 augustus 2018

Het personeel is zeer vakbekwaam, aardig en vriendelijk. De ligging van het hotel is prachtig. Het eten was zeer gevarieerd en lekker.
Wij zouden wel eens terug willen keren maar de omgeving van San Antonio was voor ons niet prettig.

Datum van verblijf: juli 2018
AluaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Hi Anna,

We regret the location was not for you... So sad. But not everything fits to everyone. We are still happy to read you had an incredible time, at least for our part.

Well, if you want to come back someday, you know you have a place here :)

Beoordeeld op 30 juli 2018

Uitstekend hotel met prachtig uitzicht over de baai vanuit de kamer. Het vriendelijk personeel aan de receptie,restaurant&bar heeft ervoor gezorgd dat we een aangename, rustige en ontspannende reis hebben gehad.

Datum van verblijf: juli 2018
AluaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Hi hendrikhosseel,

It's satisfying for us to know you had a calm and relaxing stay in our hotel! Our staff will continue working on improving our services,as we would love to greet you again in our hotel and give you even a better experience. Will we have the chance?

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel ziet eruit als op de foto's. Alles zeer netjes en veel aandacht besteed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers, zeker de premium, hebben vol zee aanzicht.
Eten is gevarieerd en vers. Zwembad relatief klein en de bedjes met dikke kussens alleen s' nachts te reserveren door er heen handdoek op te leggen (waanzin) enige negatieve aspect van dit hotel. Het strand is direct naast het hotel, de zee is kraak helder en loopt langzaam af.
Vergeet niet om op het launch terras naar de zonsondergang ondergang te kijken.

Datum van verblijf: juni 2018
AluaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear customer,

Thank you for appreciating all of our services, it makes us so happy to see our work has been successful. Indeed, the views from the sunset are incredible! Wouldn't you want to repeat this magical experience once again? ;)