Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Goede ruime kamers.Vooral de badkamer met een ruime inloopdouche douche, die voorzien is van zitje en beugels. Het zonneterras en de buitenruimten zijn geweldig en goed verzorgd Het eten en drinken is gevarieerd met een ruim aanbod. Alles is er netjes en schoon.Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Een min puntje zijn de liften waarvan een telkens in de spitstijden uitgeschakeld was. Dit hotel is zeker een aanrader. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2018
AluaHotels, Director de Relaciones Públicas van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Dear Rene,

We thank you very much for your comment, it's lovely to know you enjoyed your holiday and had a nice time with us. We thank you for your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.

Kind regards,
Alua Hotels & Resorts

Beoordeeld op 29 oktober 2017

Voor een weekje in het Hotel Hawaii verbleven. Een Op zich mooi gesitueerd aan de baai van Sant Antoni en op loopafstand van het centrum. 80% van de bezoekers bestonden uit engelse gasten en je merkt dat daar het buffet op is afgestemd. Het eten an sich prima. Niet overdadig veel keuze, maar gewoon goed en alles was lekker. Dat is natuurlijk ook wat waard. Personeel wisselend vriendelijk, maar geen rare situaties meegemaakt. De kamers zijn op zich gerenoveerd, maar wat ik niet begrijp is dat ze heel eenvoudige wegklapbedden op de kamer hebben. Dat kan echt niet. De badkamer is prima en de algemene hygiene ook. Boek geen all inclusive want dat vonden wij tegenvallen; het biedt weinig voordeel ten opzichte van het half pension. Voor veel cocktails moest je bijvoorbeeld 4-5 euro bijbetalen. Zou ik naar dit hotel terugkeren? Ik denk het niet, maar dat heeft meer te maken met het type vakantie dan met het hotel zelf.

Datum van verblijf: oktober 2017
Intertur H, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2017

Dear VanBokhoven
We take all guest feedback into consideration and we will continue to emphasize the needs of our guest. Your feedback and experience will help us point out the key areas on which to work on, and we truly appreciate the time you have taken to point out these matters.

Beoordeeld op 20 oktober 2017

In oktober 2017 hebben we dit hotel een weekje bezocht met een groter gezelschap. Het is een superfijn en schoon hotel met erg vriendelijke medewerkers. Ik heb noodgedwongen een zwaar dieet en er werd voor mij elke maaltijd iets naar wens klaar gemaakt. De gastheer kwam mij zelfs zoeken als ik nog niets bij hem besteld had om te vragen of alles naar wens is. Er zijn wat mij betreft maar twee verbeterpunten: 1. De avond entertainment was veel te luid. Als je erbij ging zitten kon je je gezelschap niet meer verstaan en als je daarom binnen een boekje wilde lezen was het ook nog storend hoorbaar. 2. Zorg voor een gratis WiFi met een goede dekking over het gehele hotel.

Kamertip: Vraag zee uitzicht, dat is werkelijk prachtig!
Datum van verblijf: oktober 2017
Intertur H, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2017

Dear MarkBosboom
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.
We will take note of all your comments and try our best to improve these services.
We hope you will give us the opportunity to accommodate you again in the not too distant future.

Beoordeeld op 10 oktober 2017

Goed hotel, enkel jammer dat er enkel free-wifi beschikbaar is in de lobby. Op overige plaatsen dient hiervoor een toeslag te worden betaald wat anno 2017 eigenlijk niet meer zou mogen in een 4 sterren hotel.

Kamertip: Free wifi
Datum van verblijf: september 2017

Dear fran39yjosephav
Thank you for taking the time to post your review. We would like to point out that for next year when we are under new ownership, we will be offering free basic wifi throughout the hotel. We hope you will book with us again.

Beoordeeld op 5 oktober 2017

Hotel Hawaï is echt super geweldig gaan we echt nog eens een keer doen..San Antonio stad is niet echt om te shoppen ...Er is wel een hele mooie boulevard..niet te druk in sept dus dat is wel prettig ..

Datum van verblijf: september 2017

Dear evelinenlartinaw2017
Thank you so much for posting your lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again in the near future.