1 november 2016 beoordeeld

hotelkamers beetje gedateerd geen fohn in badkamer geen koelkastje maar verder goed te doen,mooi groot balkon.
Het eten was goed lekker warm en gevarieerd werd steeds op tijd bijgevuld.
Het hotel ligt aan een wandelboulevard en direct aan de baai
Nadeel er waren geen ligbedden op het strand wel in de tuin en aan het zwembad,misschien door het einde van seizoen.

Kamertip: achterkant heeft uitzicht op de zee
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi zicht op de baai en op de wandeldijk vanuit op de balkon,personeel vriendelijk.Badkamer afgeleefd(bad in slechte staat,aan vernieuwing toe.Verlichting in inloopkast ontbreekt.Dubbel beglazing zou aanrader zijn voor geluids overlast.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld

kamer perfect, personeel heel lief, alles goed verzorgd, eten iets minder, in de buurt genoeg variatie om uit eten te gaan, aan de boulevard, het hotel zit even aan het einde van de boulevard dus niet te druk, genoeg leuke winkeltjes. Met de stads bussen kan je voor 2,35 euro naar een andere stad, echt goed te doen.

Kamertip: even zeggen dat je met balkon wil en strand uitzicht
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zoals gewoonlijk weer een super vakantie. Het is net alsof je er " thuis" komt. Wij verblijven altijd, komen als sinds 1994 hier, in het appartement. Maar alles was weer zeer goed verzorgd. Niets is het personeel te veel. Altijd vriendelijk geholpen. Tijdens ons verblijf boeken we ook altijd half pension bij welke we in het hotel nuttigen zodat we echt vakantie hebben. We zijn nu alweer aan het kijken wanneer we voor volgend kunnen boeken. En misschien wel voor 2 vakanties!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com