18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi zicht op de baai en op de wandeldijk vanuit op de balkon,personeel vriendelijk.Badkamer afgeleefd(bad in slechte staat,aan vernieuwing toe.Verlichting in inloopkast ontbreekt.Dubbel beglazing zou aanrader zijn voor geluids overlast.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld

kamer perfect, personeel heel lief, alles goed verzorgd, eten iets minder, in de buurt genoeg variatie om uit eten te gaan, aan de boulevard, het hotel zit even aan het einde van de boulevard dus niet te druk, genoeg leuke winkeltjes. Met de stads bussen kan je voor 2,35 euro naar een andere stad, echt goed te doen.

Kamertip: even zeggen dat je met balkon wil en strand uitzicht
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zoals gewoonlijk weer een super vakantie. Het is net alsof je er " thuis" komt. Wij verblijven altijd, komen als sinds 1994 hier, in het appartement. Maar alles was weer zeer goed verzorgd. Niets is het personeel te veel. Altijd vriendelijk geholpen. Tijdens ons verblijf boeken we ook altijd half pension bij welke we in het hotel nuttigen zodat we echt vakantie hebben. We zijn nu alweer aan het kijken wanneer we voor volgend kunnen boeken. En misschien wel voor 2 vakanties!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
28 juli 2016 beoordeeld

Sinds 1992 onze vaste stek voor ons verblijf op Eivissa. Zo ook dit jaar met familie na een aantal jaren afwezigheid. Ligging aan de boulevard van de baai van Sant Anoni de Portmany is fantastisch. Eigen strandje, zwembaden voor groot en klein en een terras met uitzicht op de zonsondergang. De kamers zijn van veschillend formaat met prima bedden. Het binnen restaurant doet niet onder voor een 3 sterren hotel. Veel keus zowel voor de Europese als Spaanse keuken. Het ontbijtbuffet geniet je het best op het buitenterras. Personeel en bediening zijn zeer vriendelijk. Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein en hotel is rolstoeltoegankelijk. Om de andere dag is er avondentertainment. Kortom hier kom je terug (wij zeker).

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie