Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Fijne vakantie gehad, bij aankomst eerst maar eens zelf door de badkamer gepoetst. deze had nog haren ik het putje, en bij de wc kon je de jaarringen in de wc tellen die zich in de bril hadden ingebeten. We zouden een vernieuwde kamer hebben gehad. Wat duiden aan het hoofdbord achter het bed. Dat was vernieuwd. Maar voor de rest was het een verouderde kamer me oude bedden ( wel goed geslapen) . De douche was bij elkaar gekit, en daar waar de regen douche had moeten zitten: zat een oude douchkop met kapotte slang. wel super veel water!
Het ontbijt simpel maar goed.
Personeel vriendelijk
En de prijs, zo weinig heb ik nog nooit voor een hotel betaald.
Mag ik dus eigenlijk wel meer verwachten?

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Danke für deinen Kommentar.
Es tut uns sehr leid, wenn Ihnen nicht alles gefallen hat. Wir versuchen immer unser Bestes zu geben, damit sich unsere Kunden wie zu Hause fühlen.
Jedenfalls hoffen wir, Sie bald wiederzusehen.
Schöne Grüße.

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Wij hadden een heerlijke week op Ibiza in Hotel Puchet. In oktober zijn de feesten voorbij en kan je wel nog genieten van een heerlijke temperatuur. Hotel is prima en het personeel vriendelijk. Ontbijt fantastisch. Alleen vonden wij de matrassen op het bed niet zo geweldig.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir freuen uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Es ist wahr, dass Ibiza ein Ort ist, um auch im Winter zu entdecken, es ist wie eine andere Insel.
Wir hoffen, Sie bald zu sehen.
Schöne Grüße.

Beoordeeld op 13 oktober 2017

Fijn hotel..mooi opgeknapt met mooi terras aan de voorkant waar je goed en voordelig kan eten.
Boulevard en centrum op loopafstand
Kleinschalig.
Vriendelijk personeel.
Voorkant hotel aan drukke straat.
Kom zeker terug.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Thank you so much!!
We are really glad to hear that you had a nice stay with us and we really hope to see you back as soon as possible.
Regards.

Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

De kamer is niet speciaal maar wel netjes en schoon.
Ontbijt is top en personeel vriendelijk.
Voor vakantie met vrienden of als stel prima, voor een gezin zou ik het niet aanraden.
Het kan wel gehorig zijn.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Thank you for your review.
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will take in consideration your comments.
We hope to see you soon.
Regards.

Beoordeeld op 7 juli 2017

Leuk en netjes hotel, 8 dagen geweest... wel het een en ander meegemaakt qua dronken lui.. maar als je daar een melding van maakte werd er gelijk een beveiliger op afgestuurd, en werden en goede waarschuwingen uitgedeeld!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
hotelpuchet, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Puchet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Thank you for writing your review.
We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.
Regards,