13 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Is zeker een aanrader voor de zonnekloppers, levensgenieters, gezinnen.
Erg rustig hotel waar je geen last hebt van de feestvierders (tijdens het seizoen)
Zwembad voor het jong geweld en een grasveld voor de ouders :)
Maar slechts enkele meters van het beroemde en bekendste café : cafe mambo met daarnaast café del mar waar men de mooiste zonsondergang kan bewonderen.

Zeer vriendelijk personeel!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
José P, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Gran Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

lieve Liesje P
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, we zijn blij dat je graag ons hotel en kijk ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen zeer binnenkort.
Vergeet niet om mij geven als onze facebook
Het hele team van het Hotel Gran Sol Ibiza

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de meest gastvrije hotels doe ik ooit bezocht heb. Erg schoon. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.
Ze proberen je altijd te helpen met goede adviezen we hadden half pension geboekt en daar absoluut geen spijt van gehad. Lekker eten afwisselend en vers. Redelijk centraal gelegen. Loopafstand van het busstation, uitgaansgebied en strand voor de sunsetview. Helaas paar daagjes regen maar daar kan het hotel niks aan veranderen. Absoluut een hotel waar ik terug zou keren.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
José P, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Gran Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat je graag de service van onze medewerkers en onze locatie naast de boulevard en de zonsondergangen.
Vergeet niet om mij geven als onze facebook
Wij hopen u weer te verwelkomen zeer binnenkort
Alle medewerkers van het Hotel Gran Sol Ibiza

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig schoon en mooi hotel. Eigenlijk wel vier sterren waard. Uitstekende ligging ten opzichte vanbget strand, boulevard en het centrum. Vriendelijke medewerkers, prima ontbijt en vrij parkeren voor de deur. Aanrader!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
José P, Director de Relaciones Públicas van Hotel Gran Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring
Wij hopen u te verwelkomen als hij terugkeert naar Ibiza bij een andere gelegenheid.

1 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is schoon en netjes, kamer vrij basic. het hotel ligt echter op een locatie waar veel ( dronken ) Engelsen verblijven.
Gezellig ? Nee vonden wij niet maar hebben ons er niet druk om gemaakt
Op deze locatie heb je echt een huurauto of eventueel taxi vervooer nodig want je zit in principe niet op het mooiste deel van Ibiza !!
Zouden we hier weer naar toe gaan : nee wij zelf niet alhoewel het hotel echt schoon en netjes was met een goed ontbijt. Je mist gewoon de ambiance ( saai )

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
12 september 2016 beoordeeld

Mooi rustig gelegen familie hotel,en na een paar stappen toch direct in het centrum van San Antonio, geboekt rechtstreeks via het hotel met de vraag of wij op de 6de etage mochten slapen en de kant van het tennis plein, want deze heeft een mooi uitzicht over de baai, deze vraag werd ook beantwoord en aangezien wij al 15 jaar op app gaan naar Ibiza was dit een hemels verschil omdat wij nu eens niks moesten doen. ( s'avonds wel wat meer muziek van de Mambo maar zeker niet storend aangezien deze om 12u stipt zachter wordt gezet. SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL!!!!!,de receptie, de eetzaal en de mensen aan het zwembad (Pepe), in de eetzaal soms wel een beetje te koud door de air conditioner. Kleine lunch aan het zwembad was verzorgt en niet duur. Als ze de 2de dag al weten welke kamer je slaapt dan ben je geen nummer maar een welgekomen klant.
Heel lekker eten, elke dag super VERS en veel verschillende keuzes, soms wel een beetje druk aan het zwembad maar huur een auto zodat je de verschillende strandjes kan ontdekken. De kamers worden elke dag met veel zorg gepoetst en er is oog voor de hygiëne. wel spijtig dat er maar 2 glazen waren om de tanden te poetsen, voor 3 pers. En ook maar 2 drinkglaasjes. Wij vonden de matrassen wel wat aan de harde kant. Met 3 op de kamer is zeker te doen aangezien het ruime kamers zijn (twin rooms). Wel spijtig dat het personeel met deze ZEER warme temperaturen een strikje en lange broek moeten dragen aan de bar. Een korte broek is moderner en zoveel leuker...als je een latere vlucht hebt of nog even wilt zwemmen kan je na het uitchecken een douche te nemen in een speciale ruimte die daar voor voorzien is naast de receptie. Hotel is mooi gerenoveerd (moderne stijl). Wij komen zeker nog terug, prijs kwaliteit is super gerespecteerd. Een aanrader in Ibiza!!!!!

Kamertip: "Kamers aan het tennis plein zijn rustiger en hebben het mooiste uitzicht"
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
José P, Director de Recepción van Hotel Gran Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en verblijf bij ons weer wanneer ze terugkeren naar Ibiza.
Vergeet niet om geven "Like" onze Facebook
Het hele team van het Hotel Gran Sol Ibiza