“VRAGEN”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Camping San Antonio
11 maart 2017 beoordeeld

Weet iemand ook hoe contact te krijgen met deze camping?
Via website, mail, telefoon en booking.com geen gehoor.
Zou graag reservering willen maken....
En weet iemand of in de mini bungalow ook stroom aanwezig is?
En of dit normale NL stekkers zijn?

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden

14 augustus 2016 beoordeeld

De camping is een mooie uitvalsbasis voor een relaxte campeervakantie op Ibiza. De camping ligt naast het drukke/toeristische Sant Antoni de Portmany, maar op de camping is daar niets van te merken.
Voorzieningen zijn in orde en de sfeer prettig. Bij de bar is er lekker eten en goede koffie. Erg gastvrij en superontvangst door Marco en collega's.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
14 augustus 2016 beoordeeld

Ben je op zoek naar een oase naast de drukte van de steden op Ibiza? Dan is deze camping heel geschikt! De camping heeft uitstekende sanitaire voorzieningen die goed werden schoongemaakt. Er was een mooi zwembad bij een gezellige bar/restaurant waar je lekker kon eten en genieten van goed koffie!De eigenaar Marco en zijn collega's gaven me een heel welkom gevoel en hadden goede suggesties om de omgeving te verkennen. Het lijkt me heerlijk om gauw terug te gaan om te ontspannen en genieten van de mooie omgeving!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld

Hele fijne camping om te verblijven. Erg rustig, wat fijn is maar ik had wel graag wat meer 'camping gevoel' gehad. De eigenaar Marco was erg aardig en altijd in voor een praatje of voor tips. Camping was schoon, er wordt 2x per dag schoongemaakt. Wel zijn daardoor de sanitaire voorzieningen vaak afgesloten. De ligging is perfect. Aan de rand van San Antoni, wat niet echt leuk is door de (naar mijn mening) ordinaire Engelsen, en aan de andere kant van de rotonde is een supermarkt (Lidl). Binnen 20 minuutjes ben je bij Eivissa.

Kamertip: Je kan gratis van de wifi gebruikmaken om de receptie heen. Wij stonden op plek 1, dus wij hadden va ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
24 augustus 2015 beoordeeld

De camping wordt gerund door een erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenares. Ze hebben leuke tips om te doen en om te eten. We hebben een grote bungalow gehuurd en zo heb je toch het camping gevoel, maar wel de luxe van een eigen studio-appartement. Gezellig bij het zwembad en behulpzaam personeel. Op de camping gelden wel strenge regels qua geluid in de avond en nacht. Had van ons niet zo streng gehoeven. Hierdoor wel gegarandeerd nachtrust.

Kamertip: Ik zou zeker de grote bungalow aanraden!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
16 augustus 2015 beoordeeld

Hele goede locatie met supermarkt en busstation binnen handbereik. Strand, zee en het gezellige, levendige San Antoni is maar 5 minuten lopen. Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, lekker eten en 's nachts rustig. Zeer positief! Ellis en Maud

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
25 juli 2015 beoordeeld

We voelden ons helemaal thuis op camping San Antonio. De bungalow is simpel maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaren zijn heel aardig en staan voor je klaar. De camping wordt goed beveiligd zodat je je op je gemak voelt. San Antonio is een drukke stad maar daar merk je weinig van op de camping. De camping wordt goed onderhouden, het zwembad is schoon en je kunt voor een goede prijs eten op de camping (de lasagne is een aanrader). Een leuke en goedkope plek om te genieten op Ibiza.

We hebben genoten van ons verblijf en we komen zeker terug!

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sant Antoni de Portmany in overweging
op 0,9 km afstand
Camping Cala Nova
nr. 33 van 51 in Santa Eulalia del Río
29 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Camping San Antonio geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Camping San Antonio

Adres: Calle Sant Antoni 14 8 | Apartado de Correos 169, 07820 Sant Antoni de Portmany, Ibiza, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Ibiza > Sant Antoni de Portmany
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 18 van 46 bijzondere accommodaties in Sant Antoni de Portmany
Prijsklasse: € 36 - € 142 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 34
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Camping San Antonio met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?