Agroturismo Sa Talaia(Sant Antoni de Portmany)
  • Gratis parkeren
Fiesta Hotel Milord(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Zwembad
Bellamar Hotel Beach & Spa(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 356 per nacht.

Hostal La Torre(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 264 per nacht.

Ses Sevines(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Zwembad
Palladium Hotel Palmyra(Sant Antoni de Portmany)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Gratis parkeren
Hotel Puchet(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 236 per nacht.

The Red Hotel by Ibiza Feeling(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Orbitz.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

Marble Stella Maris(Sant Antoni de Portmany)
  • Gratis parkeren
Hotel Osiris(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
14 augustus 2016 beoordeeld

De camping is een mooie uitvalsbasis voor een relaxte campeervakantie op Ibiza. De camping ligt naast het drukke/toeristische Sant Antoni de Portmany, maar op de camping is daar niets van te merken.
Voorzieningen zijn in orde en de sfeer prettig. Bij de bar is er lekker eten en goede koffie. Erg gastvrij en superontvangst door Marco en collega's.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
14 augustus 2016 beoordeeld

Ben je op zoek naar een oase naast de drukte van de steden op Ibiza? Dan is deze camping heel geschikt! De camping heeft uitstekende sanitaire voorzieningen die goed werden schoongemaakt. Er was een mooi zwembad bij een gezellige bar/restaurant waar je lekker kon eten en genieten van goed koffie!De eigenaar Marco en zijn collega's gaven me een heel welkom gevoel en hadden goede suggesties om de omgeving te verkennen. Het lijkt me heerlijk om gauw terug te gaan om te ontspannen en genieten van de mooie omgeving!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld

Hele fijne camping om te verblijven. Erg rustig, wat fijn is maar ik had wel graag wat meer 'camping gevoel' gehad. De eigenaar Marco was erg aardig en altijd in voor een praatje of voor tips. Camping was schoon, er wordt 2x per dag schoongemaakt. Wel zijn daardoor de sanitaire voorzieningen vaak afgesloten. De ligging is perfect. Aan de rand van San Antoni, wat niet echt leuk is door de (naar mijn mening) ordinaire Engelsen, en aan de andere kant van de rotonde is een supermarkt (Lidl). Binnen 20 minuutjes ben je bij Eivissa.

Kamertip: Je kan gratis van de wifi gebruikmaken om de receptie heen. Wij stonden op plek 1, dus wij hadden vanuit de tent ook wifi.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
24 augustus 2015 beoordeeld

De camping wordt gerund door een erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenares. Ze hebben leuke tips om te doen en om te eten. We hebben een grote bungalow gehuurd en zo heb je toch het camping gevoel, maar wel de luxe van een eigen studio-appartement. Gezellig bij het zwembad en behulpzaam personeel. Op de camping gelden wel strenge regels qua geluid in de avond en nacht. Had van ons niet zo streng gehoeven. Hierdoor wel gegarandeerd nachtrust.

Kamertip: Ik zou zeker de grote bungalow aanraden!
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
16 augustus 2015 beoordeeld

Hele goede locatie met supermarkt en busstation binnen handbereik. Strand, zee en het gezellige, levendige San Antoni is maar 5 minuten lopen. Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, lekker eten en 's nachts rustig. Zeer positief! Ellis en Maud

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie