Beoordeeld op 11 augustus 2016

Hele fijne camping om te verblijven. Erg rustig, wat fijn is maar ik had wel graag wat meer 'camping gevoel' gehad. De eigenaar Marco was erg aardig en altijd in voor een praatje of voor tips. Camping was schoon, er wordt 2x per dag schoongemaakt. Wel zijn daardoor de sanitaire voorzieningen vaak afgesloten. De ligging is perfect. Aan de rand van San Antoni, wat niet echt leuk is door de (naar mijn mening) ordinaire Engelsen, en aan de andere kant van de rotonde is een supermarkt (Lidl). Binnen 20 minuutjes ben je bij Eivissa.

Kamertip: Je kan gratis van de wifi gebruikmaken om de receptie heen. Wij stonden op plek 1, dus wij hadden vanuit de tent ook wifi.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2015

De camping wordt gerund door een erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenares. Ze hebben leuke tips om te doen en om te eten. We hebben een grote bungalow gehuurd en zo heb je toch het camping gevoel, maar wel de luxe van een eigen studio-appartement. Gezellig bij het zwembad en behulpzaam personeel. Op de camping gelden wel strenge regels qua geluid in de avond en nacht. Had van ons niet zo streng gehoeven. Hierdoor wel gegarandeerd nachtrust.

Kamertip: Ik zou zeker de grote bungalow aanraden!
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015

Hele goede locatie met supermarkt en busstation binnen handbereik. Strand, zee en het gezellige, levendige San Antoni is maar 5 minuten lopen. Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, lekker eten en 's nachts rustig. Zeer positief! Ellis en Maud

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 25 juli 2015

We voelden ons helemaal thuis op camping San Antonio. De bungalow is simpel maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaren zijn heel aardig en staan voor je klaar. De camping wordt goed beveiligd zodat je je op je gemak voelt. San Antonio is een drukke stad maar daar merk je weinig van op de camping. De camping wordt goed onderhouden, het zwembad is schoon en je kunt voor een goede prijs eten op de camping (de lasagne is een aanrader). Een leuke en goedkope plek om te genieten op Ibiza.

We hebben genoten van ons verblijf en we komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 juli 2015

Deze camping hebben we nu al meerdere keren geboekt en vinden het nog steeds Top. Er heerst een gemoedelijke sfeer.
Ze hebben tenten en bungalows,(ook tenten in de verhuur), het is schoon, goed onderhouden en de eigenaar met z´n vrouw en personeel zijn bijzonder spontaan en behulpzaam.
wil je iets regelen of vinden moet je het de eigenaar vragen, die weet alles wat je zoekt, en weet hij het niet belt hij 1 van ze vrienden op het eiland, zodat hij even later je het alsnog kan vertellen.

Er zit een mooi zwembad bij en een bar restaurant waar de prijzen wel heel aantrekkelijk zijn en het eten heerlijk en vers bereid is.

Bus station is slechts 5 minuten wandelen en dan kan je overal naartoe.
supermarkt en centrum om de hoek net als de haven (veel watersport activiteiten)
Ook is er een groot strand, vanuit de haven kan je met bootje ook nog naar andere strandjes varen. dit is zeker een aanrader.
Er is veel te doen in de omgeving en toch is het heerlijk relaxed op de camping
ons hele verblijf krijgt van ons een dikke 10
Eloy & Digna