24 augustus 2015 beoordeeld

De camping wordt gerund door een erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenares. Ze hebben leuke tips om te doen en om te eten. We hebben een grote bungalow gehuurd en zo heb je toch het camping gevoel, maar wel de luxe van een eigen studio-appartement. Gezellig bij het zwembad en behulpzaam personeel. Op de camping gelden wel strenge regels qua geluid in de avond en nacht. Had van ons niet zo streng gehoeven. Hierdoor wel gegarandeerd nachtrust.

Kamertip: Ik zou zeker de grote bungalow aanraden!
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
16 augustus 2015 beoordeeld

Hele goede locatie met supermarkt en busstation binnen handbereik. Strand, zee en het gezellige, levendige San Antoni is maar 5 minuten lopen. Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, lekker eten en 's nachts rustig. Zeer positief! Ellis en Maud

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
25 juli 2015 beoordeeld

We voelden ons helemaal thuis op camping San Antonio. De bungalow is simpel maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaren zijn heel aardig en staan voor je klaar. De camping wordt goed beveiligd zodat je je op je gemak voelt. San Antonio is een drukke stad maar daar merk je weinig van op de camping. De camping wordt goed onderhouden, het zwembad is schoon en je kunt voor een goede prijs eten op de camping (de lasagne is een aanrader). Een leuke en goedkope plek om te genieten op Ibiza.

We hebben genoten van ons verblijf en we komen zeker terug!

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
10 juli 2015 beoordeeld

Deze camping hebben we nu al meerdere keren geboekt en vinden het nog steeds Top. Er heerst een gemoedelijke sfeer.
Ze hebben tenten en bungalows,(ook tenten in de verhuur), het is schoon, goed onderhouden en de eigenaar met z´n vrouw en personeel zijn bijzonder spontaan en behulpzaam.
wil je iets regelen of vinden moet je het de eigenaar vragen, die weet alles wat je zoekt, en weet hij het niet belt hij 1 van ze vrienden op het eiland, zodat hij even later je het alsnog kan vertellen.

Er zit een mooi zwembad bij en een bar restaurant waar de prijzen wel heel aantrekkelijk zijn en het eten heerlijk en vers bereid is.

Bus station is slechts 5 minuten wandelen en dan kan je overal naartoe.
supermarkt en centrum om de hoek net als de haven (veel watersport activiteiten)
Ook is er een groot strand, vanuit de haven kan je met bootje ook nog naar andere strandjes varen. dit is zeker een aanrader.
Er is veel te doen in de omgeving en toch is het heerlijk relaxed op de camping
ons hele verblijf krijgt van ons een dikke 10
Eloy & Digna

Verbleef: juni 2015
8 juli 2015 beoordeeld

Als je een camping zoekt op Ibiza, dan moet je zekers deze hebben.
We zijn afgelopen maand Mei/Juni 2015 in Ibiza geweest en het eiland met de motor afgereden, andere campings gezien. Maar deze is gewoon de relaxte van alle.
San Antonio om de hoek, bushalte voor Ibiza Stad 5 min. lopen, toch dichtbij de stad en ook de rust van een camping. Ligt zeker aan "Mario", die beheerd de camping met liefde
en plezier. Fijn zuiver zwembad, genoeg toiletten en het eten is helemaal te gek.
Wij komen zeker nog vele malen terug op deze camping.
Gr. Fred en Wilma

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden