“Relaxte en mooie duik gehad!”
Beoordeling van Arenal Diving

Arenal Diving
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 51,74*
Vanaf
Boottocht en Snorkelen Strand- en Grot-tour op ...
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Duikschool Arenal diving is een hele goede duikschool. Rustig en vriendelijk personeel en een mooie duik gemaakt bij Cap Negret. Ze nemen echt de tijd voor je!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke boottocht met mooi uitzicht.
Het snorkelen en zwemmen is wat aan de korte kant, maar wel erg mooi.
Zonsondergang was mooi om te zien. Boottocht was incl. drinken.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige relaxte tocht ... zeker de moeite waard met een prachtige zonsondergang aan het eind bij mambobeach... vriendelijke mensen .. zeker doen

25 oktober 2016 beoordeeld

Plezierig duiken was het met divemaster Borja (oplettend, rustig, met aandacht voor veel zeeleven) en de vriendelijke bemanning op de boot op 18 okt 2016. Het weer was matig, maar de zee warm en helder genoeg.
We waren met 3 kinderen die mochten snorkelen onder begeleiding (en octopussen hebben gezien).
Tip: neem te eten en te drinken mee, want helaas is er alleen een jerrycan water. Dat vonden we jammer (warme thee en koekjes zijn zo lekker na een duik)

Bekijk meer beoordelingen
8 september 2016 beoordeeld

We hebben 6 duiken gedaan met Arenal Diving. Het personeel was zeer vriendelijk en enorm behulpzaam. Het materiaal dat we kregen was proper en in orde. We hebben elke trip op een andere locatie gedoken. Het personeel was professioneel en veiligheid was ook voor hun een prioriteit!
Ook hebben we de sunsettrip gedaan op de all-in-one boot wat een echte aanrader is. Kortom de moeite waard. Thanks to Arenal Diving

Reizigers die Arenal Diving bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

In Arenal Diving geweest? Deel je ervaringen!