“Heerlijke sushi ”
Beoordeling van Sushimi

Sushimi
Geclassificeerd als nr. 4 van 304 Restaurants in Sant Antoni de Portmany
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijke sushi gegeten. De keuze was niet heel uitgebreid, maar wat we kregen was echt ontzettend lekker. Als je geen vis liefhebber bent is er weinig keuze. De sushi’s zijn tonijn, zalm en zeebaars en daarin allerlei verschillende varianten. Verder had je avocado en komkommer sushi. Vriendelijk personeel, je kreeg je eten snel. Nogmaals, echt ontzettend lekkere verse sushi, gaan we zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2019
giacomobrunco, Proprietario van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Ethan you vero much!

7 augustus 2019 beoordeeld

Ik heb hier prima sushi’s gegeten. Vooral met lekkere combinaties. De bediening was goed maar erg snel, ze stonden zowat naast je tafel te wachten tot je klaar was.

Datum van bezoek: augustus 2019
giacomobrunco, Proprietario van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Tua k you guys!

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vooral goed naast ook de heerlijke sushi natuurlijk.. De serveerder kwam uit zichzelf aan met een korting van 50% op de rekening omdat we ietsjes hadden moeten wachten op het eten. Totaal onverwachts en wij hebben hen dan een goede fooi/tip gegeven.

Datum van bezoek: augustus 2019
giacomobrunco, Proprietario van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Thank you very much

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien mijn vriendin een liefhebber van sushi is zijn we hier wezen eten. Het restaurant is niet heel groot en heeft een erg gezellige inrichting. Personeel is erg vriendelijk. Het aanbod van sushi is niet heel groot, maar wat ze hebben is lekker en vers. Prijsniveau, viel erg mee. Aanrader voor als je iets anders wilt dan standaard toeristische eettentjes

Datum van bezoek: augustus 2019
giacomobrunco, Proprietario van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Thank you very much!

20 juli 2019 beoordeeld

Via tripadvisor gevonden. Superleuk restaurantje. Niet groot en erg knus. De sushi was top en bediening ook.echt een aanrader!! Prijs ook prima

Datum van bezoek: juli 2019
giacomobrunco, Proprietario van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2019

Thank you very much!

Reizigers die Sushimi bekeken, bekeken ook

Ibiza-stad, Ibiza
Santa Eulalia del Río, Ibiza

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

In Sushimi geweest? Deel je ervaringen!