“Subliem”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van bij de ontvangst was het uitstekend. Hadden niet gereserveerd maar kregen een mooie plaats overdekt omdat het die avond regende. Iedereen was er heel vriendelijk en het eten was echt super lekker. We vroegen om tussen de starters en hoofdgerecht beetje te wachten en daar werd echt rekening mee gehouden. We gaan zeker nog terug tijdens ons verblijf in Ibiza!

Datum van bezoek: september 2019
MamboGroup, Public Relations Manager van Villa Mercedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Hello,

Thanks for taking the time to review our restaurant !!
We're so happy to hear that you enjoyed the night and we're looking forward to seeing you again !!

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek in een sfeervolle tuin met uitzicht over de haven.

Erg jammer dat het personeel zo opdringerig en gehaast is, wijn bijschenken is fijn maar het tempo is hier te hoog(te duidelijke verkoop) waardoor je je snel gaat irriteren.

Paella is niet gevuld dus sla deze over(smaak is goed maar de opmaak zijn drie slierten calamares) dit kan ieder thuis beter!

Na het vragen van het dessert gaven wij duidelijk aan even te willen wachten, maar na 5 minuten kwam er toch weer iemand met de zelfde vraag. Toen wij hem dit vertelde droop hij af en gaf hij zijn collega een vreemd lachje.

Dessert hebben wij dus overgeslagen!

Datum van bezoek: september 2019
MamboGroup, Public Relations Manager van Villa Mercedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Hello,

Thank you ever so much for setting time aside to review your visit to Villa Mercedes,
We're sorry about this inconvenience !!
We hope to see you again in our restaurant to welcome you in the best way !!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er nog steeds fantastisch uit. We hebben er een keer eerder (2 jaar geleden) gegeten en toen was het super.
Deze keer namen we paella en die vonden we niet heel fantastisch, qua smaak ok, maar heel karig gevuld. De prijzen waren naar mijn mening ook omhoog gegaan. €4 voor een half litertje water vind ik (in Spanje) nogal aan de prijs.
Het personeel was wel heel erg aardig.

Datum van bezoek: september 2019
MamboGroup, Public Relations Manager van Villa Mercedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hello J,

We hope to see you again in our restaurant !

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Echt een klasse beter dan de rest van de restaurants in de omgeving. Super vlees en de garnalen zijn echt een aanrader evenals de desserts. Vriendelijke bediening en een prachtige plek om te zitten.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie bij de haven. Fantastisch eten en gezellig drinken. Niet goedkoop maar dat heeft als voordeel dat er een geselecteerd gezelschap aanwezig is.
Geen herrieschoppers of id. Een absolute aanrader als u van kwaliteit houdt en gezellig uit eten wilt. Wij hebben het er een paar keer geweldig naar ons zin gehad.

Datum van bezoek: september 2018
MamboGroup, Customer Service Coordinator van Villa Mercedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Hello,
Thank you very much for setting time aside to review your visit to Villa Mercedes, we are very pleased to hear that you enjoyed coming to visit us. We hope to see you again in the near future!

Reizigers die Villa Mercedes bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

In Villa Mercedes geweest? Deel je ervaringen!