Beoordeeld op 6 juni 2018

Voor eerst werd door tui het hotel mooier voor gesteld dan in werkelijkheid 'je kon volgens hun site buiten eten op een mooi terras .Ter plaatse was dat een tent .Op de site handdoek service maar er was er geen iedereen moest nog een handdoek kopen .wat het eten betreft alles koud en een microgolf voor 100 mensen.Kamer werd ieder dag gekuist en dan vonden we nog kakkerlakken waar van wij een foto hebben.ook kakkerlakken gespot aan de receptie en eetzaal. Wat de animatie betreft als je geen rood bandje om de arm had wat betekend dat je niet van lookie was 'werd je volkomen genegeerd .een ding hebben we geleerd tellen in Frans van s'morgens tot s'avonds dansles un deux trois quatre enz .Het zwembad was ijskoud zo dat de animators zelfs een duikpak aan deden om fitness te geven .Na jaren op reis te zijn geweest en wetende dat wij niet de moeilijkste mensen zijn ,is dit het slechtste dat we ooit mee maakten .De nieuwe gasten die aan kwamen zeiden ,amai moten wij hier een week logeren?En tot onze grote schaamte moesten wij zeggen wij zijn hier voor 14 dagen .Wel mooie uitstappen gedaan naar Estepona en Gibraltar .Maar puerto banus metje bandje van all inn vergeet het maar .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt. Voor ons geen 2de keer meer.

Wij konden wel gelijk op de kamer, dat is wel een voordeel maar wij zagen de spinnenwebben al hangen. De spiegels in de kamer worden schoongemaakt met handdoeken (gebruikt of niet weet ik niet)
Zo vettig als wat.

De kledinghangers in de kast waren te groot voor de kast met als gevolg dat je de kast haast niet open kreeg.

Het hotel zelf is wel mooi gebouwd in de vorm van een klein dorpje met kleine straatjes maar de kamers zijn zo op elkaar gebouwd dat je de buren letterlijk naar de wc hoort gaan.

Wij hadden een rustige kamer gevraagd die we op zich ook wel gekregen hebben.
Wij hadden gesproken met mensen die niet konden zien of het dag of nacht was omdat het zo donker was in hun kamer.

Het eten was elke dag koud, je krijgt daar 2x per dag warm eten.
Er waren meerdere mensen die klaagden over het koude eten.
Het hotel heeft als oplossing een magnetron neergezet.
Maakt niet uit wat je nam het was allemaal koud.

Er is animatie aanwezig maar dat is echt bestemd voor de Franse toeristen die er overvloedig aanwezig zijn.
Had je een ander kleur bandje dan rood (Fransen) dan werd je er niet bij betrokken.
Spreek je geen woord Frans is het geen aanrader om dit hotel te boeken.

Ze hadden een drank kaart aan de bar.
Voor de "merkdranken" moest je betalen wat niet erg was voor ons. Voor all-inn was het helft van de prijs.
Ik stond klaar met mijn portemonnee maar kreeg toch het nepspul.
Ik heb daar vervolgens niet voor betaald.

Het dichtstbijzijnde dorpje is 3 km lopen.
Er werd tegen ons gezegd dat er geen bus heen ging.
Er gaat wel een bus heen maar dan moet je richting de snelweg lopen over een brug over de snelweg en dan vind je daar een bushokje.

De gezellige winkeltjes in dat stadje is welgeteld 1 winkelstraatje. Met wat eettentjes en kleine boetiekjes.

Er zijn 3 winkeltjes in het straatje van het hotel, vaak zijn ze slechtgezind of staan ze al in je nek te "hijgen" met als gevolg dat ze je dan haast zelf de winkel uit jagen.

Je kunt gebruik maken van een transferbusje naar het strand en naar Puerto banus. Je moet er wel op tijd voor reserveren.

Het is recent gerenoveerd (schijnt).
Het nadeel van de stoelen in het restaurant is dat er geen nopjes onder de stoelpoten zitten, waardoor het geschuif van de stoelen niet om aan te horen was.

Het zwembad is mooi van grootte en er is ook een kinderbadje.

Wij hebben geboekt via tui en wij vinden persoonlijk dat zij de omgeving een beetje te romantisch hebben neergezet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijk personeel. Afwisselende buffetten, meer dan 3 sterren waard enkel avond animatie was niet goed. Aan zwembad staan stoelen dicht op elkaar, geen hinder van AP-7. Mooie omgeving, Estepona is een heel gezellige spaanse stad.

Datum van verblijf: september 2017
HotelesGlobales, Gerente van Globales Pueblo Andaluz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Beste MarcHeeman,

Wij zijn erg blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u heeft genoten van onze service. We zijn erg dankbaar dat we u als gast mochten ontvangen en hopen u spoedig weer te verwelkomen.

Met gastvrije groet,
C.Rossello
Hotel Manager

Beoordeeld op 10 september 2017

Het hotel-complex is een nagebouwd spaans dorpje, supermooi en heel goed bijgehouden en onderhouden! Aan de andere kant, gescheiden door een rustig weggetje, bevinden zich de bar, activiteiten etc. Geen geluidsoverlast! Prima entertainment, vooral de kinderen hoeven zich niet te vervelen. Het buffet is uitstekend, van alles wat en geode kwaliteit. Wij hebben ons perfect vermaakt. (ouders + 1 kind van 10 jaar). Vriendelijk personeel ook.

Kamertip: je kunt kiezen...begane grond of een kamer met een trappetje..
Datum van verblijf: juli 2017
1  Bedank 19.782.506
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Ons bezoek was in de eerste week van mei. Kleinschalig hotelcomplex gebouwd in Spaanse steil als een klein dorpje met binnenpleintje en steegjes. In die periode rustig qua toeristen, alles is er basic met een plus! Het eten is heerlijk, afwisselend maar zonder franjes (maar voor ons hoeft dat ook niet). Op de hygiëne valt er niets op te merken, alles proper en netjes. Onthaal is vlot en vriendelijk in 't Frans en 't Engels (en Spaans uiteraard). Animatie, zowel overdag als 's avond was uitstekend met zeer enthousiaste en gemotiveerde animatoren. Wij gaan er zeker en vast nog terug!

Datum van verblijf: mei 2017