Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel centraal gelegen in SAN Pedro is top. Schoon ruime kamers elke dag schone badhanddoeken (als je dit wilt). Goeie airco niet te koud en op de juiste hoogte en vooral makkelijk te bedienen. Paul en de collega’s hebben het goed voor elkaar. Ontbijt uitgebreid eitje wordt gebakken op verzoek. Brood vers van de bakker beleg zoet en vleeswaren volop aanwezig .

Geven Goeie tips wat je kunt doen en waar je kan eten. Auto parkeren in de garage in de zijstraat noem de naam van dona catalina en je krijgt een goeie prijs ( €10 per 24 uur). Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel! Centraal gelegen. Personeel TOP ! Super schoon. Prijs kwaliteit verhouding goed. Heerlijke tijd gehad. Kom zeker nog een keer terug. Perfect hotel voor stedentrip, of voor de vele golfers.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Uitgebreid ontbijt buffet met a la carte gebakken eieren en super lekkere koffie. Heerlijke matrassen super geslapen. Zeer centraal gelegen pal in het centrum met strand op loopafstand.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed gastvrij Hotel, waar je je eigen thuis voelt. Zowel eigenaars als alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers, met zeer goed en schoon sanitair. Kamers en bedden worden iedere dag schoon gemaakt. Dit Hotel is een echte aanrader voor wie betaalbaar en goed naar Marbella wil. Ook zakelijk een aanrader. Ontbijt is super goed, je begint je dag echt met een glimlach. Diverse leuke restaurants en bars in de directe omgeving, laat je eigen informeren bij de receptie van het Hotel. Kortom een pareltje in Marbella ☆☆☆☆☆

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 april 2017 via mobiele applicatie

Super mooi schoon en gastvrij hotel ! Betaalbaar en centraal gelegen ! Aanrader goed ontbijt heel behulpzaam team. Weten veel van de in en outs van de omgeving ! Grt en graag tot de volgende keer. Sp en sylvia

Datum van verblijf: april 2017
Ian B, Front Office Manager van Hotel Dona Catalina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2017

Dank u wel voor uw hele aardige opmerkingen over de situatie, schoonheid, en ontbijt in ons hotel, en ook over ons team. We wijn heel blij dat u heeft n goede verblijf bij ons gehad, en we hopen u weer zo te kunnen welkommen.
Groeten,
Ian