Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt midden in het centrum van San Pedro. Als je met de auto komt is het even zoeken. Parkeren voor het hotel is niet mogelijk. Je kun wel in de naastgelegen parkeergarage staan voor 12 euro per dag. Prima oplossing.
Het hotel heeft een leuke bar op het dak, maar dat geeft af en toe wel geluidsoverlast, maar niet tot in de vroege uren.
De kamers zijn niet al te groot, maar van alle gemakken voorzien. Het bed is goed.
Het ontbijt is prima, ruime keuze met voor iedereen wat lekkers.
D bar is verder weinig gebruikt omdat iedereen in de nabijgelegen restaurantjes blijft hangen.
Een nadeel in het hotel, alle apparaten maken veel lawaai, bv de airco, de vaatwasser bij de bar, de koeling bij het ontbijtbuffet etc.
Badkamer is klein met een smalle douche.
Het hotel is verder prima, maar zou een facelift kunnen gebruiken.
Van het hotel loop je in 15 minuten naar het strand. Onderweg zie je allemaal leuke restaurantjes.
Eigenlijk is de beste kwalificatie goed en waar voor je geld.

Datum van verblijf: juli 2018
Patricia T, Gerente van Hotel NH San Pedro de Alcántara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Guest,

We would like to thank you for the time you took to complete the Customer Satisfaction Survey referring to your stay at the NH San Pedro and for your comments received.

We are grateful for your comments and suggestion as it does allow us to improve on the services offered, we take note of your suggestion.

We hope,to welcome you back to our hotel in the near future

Yours Sincerily

Beoordeeld op 5 maart 2018

Badkamer was aan de kleine kant, wel héél goeie douche. Het had een ruim terras, weliswaar op het noorden. De bedden zijn niet comfortabel, satteliet Tv was ook maar basic. Ontbijt is goed! Heel centrale ligging. De parking achter de hoek van het hotel is wel niet goedkoop en slecht bereikbaar wegens de winkel wandelstraat. De roofbar is maar open vanaf april! personeel is zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 16 november 2017

Prima hotel, maar wel een beetje gedateerd. Ligging is uitstekend midden in het centrum van San Pedro. Leuke en gezellige restaurants in de buurt. Parkeren kan in de parkeergarage direct naast het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017

Gisteren aangekomen. Gisteravond en vanavond helaas enorme hinder van de roofbar. Mooi uitzicht, dat wel. Enorm jammer dat er op vol volume house muziek wordt gedraaid. De receptie bellen en langsgaan heeft geen enkele zin. Jammer mevrouw, de roofbar is tot 24 u open. Als ik in een disco had willen overnachten, had ik er echt wel een geboekt... Ontzettend jammer en een zeer gemiste kans om je gasten in de watten te leggen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

je ne comprends pas, le titre maar het hotel was zeer goed gelegen , verzorgd ontbijt met alles erop en eraan kamers zeer clean , proper personeel zeer vriendelijk , we waren met 4 volwassen personen iedereen content!!!!

Datum van verblijf: februari 2017