Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is een 3 sterren een dat is t ook. De kamers worden gerenoveerd. Wij hadden nog een die niet gerenoveerd is en als je die krijgt vraag dan meteen om een nieuw matras want de oude zijn echt te slap.
Badkamer is prima. Airco deed t niet maar t was goed te doen.
Het zwembad was heerlijk. Nog wat fris maar niet erg.
De bediening is prima en met all inclusive kun je jezelf de hele dag door je van je natje en droogje voorzien.
Het eten is in buffet stijl en wat mij betreft iets te zout.
Het hotel ligt mooi centraal voor als je marbella wilt bezoeken of puerto banus.
De excursie van TUI naar Gibraltar is een aanrader.
De hosts bjarne en Jonas hebben ons fantastisch geholpen!
Al met al een leuk verblijf gehad.

Datum van verblijf: mei 2019
hotelcortijoblanco, Quality Manager van Globales Cortijo Blanco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear Guest,

We thank you very much for your past visit to our hotel Globales Cortijo Blanco.
We are happy to know that over all you had a satisfactory holiday.
We would also like to thank you for your remarks regarding our food being a little salty for your taste and the incident with your mattress. We can assure you that we will work together with our team with the idea of avoiding this kind of negative impressions.

With pleasure we will share your positive comments regarding our service.

We apologize for the inconveniences you experience and we dearly hope you can give us a new opportunity as your hotel in the near future.

Best regards,

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Komen hier al jaren en vinden het een prima hotel voor je geld . Verwacht geen overmatige luxe maar het verblijf is prettig en het eten prima . Als je er van houd is de animatie ook leuk . Let wel op je kan ook hele kleine kamer treffen of op vreemde plaats , als je dat wilt voorkomen neem je duurdere kamer en zit je in het grote gebouw met lift

Datum van verblijf: april 2019
hotelcortijoblanco, Quality Manager van Globales Cortijo Blanco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Beste gast,

Allereerst, bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen. Zeer fijn dat u deze goede recensie voor ons heeft achtergelaten, dat waarderen we zeker! Het is altijd leuk om te lezen dat iemand zo´n goed verblijf heeft gehad.
Uiteraard hopen wij u wellicht volgend jaar terug te zien.

Beoordeeld op 26 oktober 2018

Het verblijf was zeer aangenaam , we komen zeker weer terug met vrienden en kennissen, als je er vaker komt zie je andere gasten die er ook al vaker zijn geweest en die zijn ook algemeen tevreden over het hotel .

Datum van verblijf: september 2018
Hoteles-Globales, Quality Manager van Globales Cortijo Blanco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2018

Beste Bennie,

We zijn erg blij om te weten dat uw ervaring in Globales Cortijo Blanco aan uw verwachtingen voldoet.
Wij danken u voor uw bezoek en ook voor het aanbevelen van ons hotel.

Het zou een groot genoegen zijn om u en uw vrienden in de toekomst te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 20 oktober 2018

Eten is goed service ten opzichte van twee jaar geleden slecht nu ze bij globales horen is het achteruit gegaan gaan er niet meer terug. Krijgen de juiste kamer niet, geen ontbijt bij vertrek, geluidsoverlast. Zeer veel Engelsen en Polen.

Kamertip: Kamers almeria aan zwembad kant Allen reserveren
Datum van verblijf: oktober 2018
Hoteles-Globales, Director General van Globales Cortijo Blanco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Beste mevrouw Coenen,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recencie voor ons achter te laten. Wij proberen te allen tijde de reiservaringen van onze gasten in behandeling te nemen zodat wij ons hotel hiermee kunnen verbeteren.

Het spijt ons zeer dat we niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen voor deze vakantie. We kunnen u verzekeren dat ons team er alles aan doet om dit soort negatieve gevoelens te voorkomen.
We hebben al uw opmerkingen met het idee genomen om de ervaring van onze gasten in de toekomst te verbeteren.

We willen graag een nieuwe kans als uw hotel in de toekomst. We zijn ervan overtuigd dat we je nog steeds kunnen verrassen.

Vriendelijke groeten,
Globales Cortijo Blanco Manager

Beoordeeld op 17 september 2018

Cortijo Blanco heeft veel troeven om het de vakantieganger naar z'n/haar zin te maken. De nabije van het strand, de netheid, de buffetten, de shuttle service, .... maken het mogelijk om ongestoord van je vakantie te genieten.
Ik kan de lovende commentaren alleen maar bijtreden en bevestigen.
We hebben alvast een heerlijke vakantie gehad.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
HotelesGlobales, Manager Assistant van Globales Cortijo Blanco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Beste gasten,
Ontzettend fijn om te horen dat het hotel goed is bevallen bij jullie.
Wij vinden het leuk om te horen dat jullie een fijne vakantie in ons hotel hebben gehad, en het aan de verwachtingen heeft voldaan.

Ons personeel doet er alles aan om het u naar de zin te maken.
Wij zouden het ontzettend leuk vinden u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Het management