Beoordeeld op 30 mei 2017

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel! Eten vond ik goed, volop keuze, veel vis. Ruime en schone kamers. Grote bedden, wel beetje hard maar goed geslapen. Wifi prima, ook op de kamer met voucher login via de receptie. Kluisje moet je wel huren, enige minpuntje.

Kamertip: Kamers aan straatkant of uitzicht op zwembad/zee. Misschien vragen bij inchecken?
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Het hotel ligt echt op een sublieme locatie! Kamers hebben uitzicht op zwembad en/of oceaan! Het is duidelijk een heel kindvriendelijk hotel maar als gepensioneerd koppel zijn de zomermaanden voor ons te vermijden. Wij waren er in oktober, fantastisch. Voor een grootschalig hotel is zowel het ontbijt , als avondmaal, uiterst gevarieerd. Personeel is echt heel vriendelijk en behulpzaam. Het buitenrestaurant-terras is echt heel gezellig. Wij gaan er zeker terug! Luieren aan het zwembad met zicht op de oceaan en toch de mogelijkheid om toeristische plaatsen te verkennen zoals Cadiz, Jerez de la frontera, Vejer de la frontera. Conil zelf is ook een heel aangenaam stadje! Wij gaan er zeker terug!

Kamertip: de locatie van het hotel is subliem! Kamers met zicht op het zwembad en de oceaan!
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Hoteles-Garbi, Director Comercial van Garbi Costa Luz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Bedankt voor jullie lovende commentaar! Dat doet ons veel plezier! Wij hopen jullie snel terug te mogen ontvangen!!

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Eten zeer matig. Mooi zwembad, echter zwembadbar had vrijwel niets. Drankjes bij het eten zeer gunstig geprijsd. Hotel ligt op een klif, geen direct zandstrand. Haren in de badkamer van vorige gasten.

Kamertip: Ruime goede bedden, haren van vorige gasten nog in de badkamer.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 10 augustus 2013

Garbi Costa Luz is een zeer goed hotel. Sterke punten: zeer vriendelijk personeel, tot en met de kamermeisjes, mooie inrichting, ruime kamers prima onderhouden, en ja het koelkastje was koel genoeg (in tegenstelling tot wat een aantal recensenten schrijven. Ook gratis wifi in de publieke ruimtes. Je kan er ook een auto huren via de receptie met zeer snelle levering.

Minpuntjes zijn: gemiddeld niveau van de keuken. De rauwe groenten zijn gewoon op een hoop gegooid zonder enige bereiding. Ook het ontbreken van wifi in de kamers en het feit dat je extra moet betalen om de safe te gebruiken in de kamer.

Maar globaal genomen heel tevreden.

• Verbleef: juli 2013, reisde alleen
Beoordeeld op 18 juli 2013

Hotel is zeer mooi gelegen met zich op zee en een beetje afgelegen waardoor het ook rustig gelegen is. Safe mits bijbetaling maar wel een frigootje.
Mooie, communicerende kamer, met ruime douche/bad en terras met stoeltjes.
Het restaurant bood een ontbijt en avondmaal in buffetvorm aan maar met een heel goede kwaliteit en voor ieder wat. Bediening in het spaans en ook duits werd er gesproken.
Aan het zwembad had je ligzetels maar diende je wel je handdoeken mee te brengen.
Kortom, ik denk dat we dit zeker en vast nog wel eens bezoeken.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie