4 augustus 2016 beoordeeld

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Eten zeer matig. Mooi zwembad, echter zwembadbar had vrijwel niets. Drankjes bij het eten zeer gunstig geprijsd. Hotel ligt op een klif, geen direct zandstrand. Haren in de badkamer van vorige gasten.

Kamertip: Ruime goede bedden, haren van vorige gasten nog in de badkamer.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
10 augustus 2013 beoordeeld

Garbi Costa Luz is een zeer goed hotel. Sterke punten: zeer vriendelijk personeel, tot en met de kamermeisjes, mooie inrichting, ruime kamers prima onderhouden, en ja het koelkastje was koel genoeg (in tegenstelling tot wat een aantal recensenten schrijven. Ook gratis wifi in de publieke ruimtes. Je kan er ook een auto huren via de receptie met zeer snelle levering.

Minpuntjes zijn: gemiddeld niveau van de keuken. De rauwe groenten zijn gewoon op een hoop gegooid zonder enige bereiding. Ook het ontbreken van wifi in de kamers en het feit dat je extra moet betalen om de safe te gebruiken in de kamer.

Maar globaal genomen heel tevreden.

• Verbleef: juli 2013, reisde alleen
18 juli 2013 beoordeeld

Hotel is zeer mooi gelegen met zich op zee en een beetje afgelegen waardoor het ook rustig gelegen is. Safe mits bijbetaling maar wel een frigootje.
Mooie, communicerende kamer, met ruime douche/bad en terras met stoeltjes.
Het restaurant bood een ontbijt en avondmaal in buffetvorm aan maar met een heel goede kwaliteit en voor ieder wat. Bediening in het spaans en ook duits werd er gesproken.
Aan het zwembad had je ligzetels maar diende je wel je handdoeken mee te brengen.
Kortom, ik denk dat we dit zeker en vast nog wel eens bezoeken.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
14 mei 2013 beoordeeld

Heerlijk hotel als je aankomt is de eerste indruk meestal ook de beste.schoon en mooi
Zeer vriendelijk personeel met name achter de balie,goed geinformeerd over de streek ,
Alle kamers hebben een balkon met de meeste uitzicht op zee.onze kamer was ruim met een
Fantastische badkamer.het restaurant is in buffetvorm het enige minpuntje is dat het eten
Soms wat lauw is. Maar er is voor ieder wat wils.er is een binnen en buiten zwembad bij het buitenzwenbad zij er bedden in overvloed en een grote ligweide.het lig alleen
Een paar kilometers van het centrum.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
10 mei 2013 beoordeeld

Wij waren van 7 tot 12 april 2013 te gast in Hotel Garbi en kunnen dit hotel ten zeerste aanbevelen. Luis garandeerde ons een "personal approach" toen er weinig gasten aanwezig waren. Prima service en eten. En toen er daarna een bus Spanjaarden arriveerde hebben we niet ingeboet aan kwaliteit. Goede kok. Een aanrader.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner