Vandaag geopend: 09:30 - 13:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Schildervakantie bij Lucienne. Top!

Zo heerlijk genoten bij Lucienne. Een fantastische omgeving. Gastvrij ontvangen. Fijn om te mogen ... meer lezen

Beoordeeld op 18 september 2021

vanaf US$ 27,21
vanaf US$ 47,74
vanaf US$ 21,22
Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Zo heerlijk genoten bij Lucienne.
Een fantastische omgeving. Gastvrij ontvangen.
Fijn om te mogen schilderen in deze mooie omgeving, Met een heel prettige manier begeleiding. Top!
Het was een weekje genieten. Hoop hierbeneden nog terug te komen.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 17 november 2019

Dit najaar voor de vierde keer een week bij Lucienne geschilderd. Altijd weer stimulerend, maar ook genieten van de ambiance. Haar nieuwe lokatie met uitzicht op zee, is heerlijk.
Ook het internationale gezelschap is leuk. Lucienne is een geweldig goede en charmante lerares. Ik ga zeker volgend jaar weer.

Datum van activiteit: oktober 2019
564luciennef, Propietario van La Luce Paintings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Dankjewel, Echt super leuk dat je ieder jaar weer terugkomt. Ik geniet oprecht van jouw gezelschap.
Hasta el proximo año!!!

Beoordeeld op 23 september 2019

Ik had al zeker 20 jaar niet meer geschilderd en ben zo blij dat ik het weer heb opgepakt!! Het was een geweldige week. Lucienne is een zeer gastvrije en professionele docente. Ik heb heel erg veel geleerd en erg genoten, de sfeer was fijn, ik kon mijn hoofd helemaal leegmaken en was met niks anders bezig dan kleur, licht vorm. Ik heb opnieuw leren kijken. Dank ook voor je tip over Sorolla! Ik kom zeker een keertje terug!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

Een ontzettend leuke, inspirerende, zeer relaxte en vooral supergezellige ervaring bij Lucienne Frijns. Een prachtige omgeving en een prima ligging in Conil de la Frontera. Heel leuk om nieuwe mensen uit verschillende landen te ontmoeten! Ze weet verborgen talenten om te zetten in een resultaat waar je trots op mag zijn. Niet alleen het schilderen maar de aangeboden tours, talencursussen en vooral ook de tapaskookworkshop zijn top! Had nog nooit een schilderij gemaakt maar dank zij haar ga ik zeker vaker schilderen.

Datum van activiteit: mei 2019
564luciennef, Eigenaar van La Luce Paintings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Hola Piet,

Zo leuk om te zien hoe enthousiast jullie waren en op korte tijd zo een mooie werken hebben gemaakt.
Ik heb ervan genoten dat jullie er waren en hoop dat we elkaar weer terug zien, in Maastricht of in Conil de la Frontera!!

Un beso,

Lucienne

Beoordeeld op 4 maart 2019

Een superrelaxte week gehad in Conil met enkel dames. Zeer kundige schilderlessen gevolgd bij Lucienne. De lunches en tapas waren voortreffelijk (net zoals de wijn :-)) Strand op loopafstand van het appartement (met zwembad). Kortom: genoten van zon zee strand en 2 schilderijen ZELF gemaakt!

Datum van activiteit: april 2018
564luciennef, Eigenaar van La Luce Paintings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Dankjewel Annika, De lokatie is nog mooier geworden, we schilderen nu met uitzicht op zee!
Muchos saludos