andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Linda

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Goed vakantiehuis op een prima plek”
Beoordeeld op 14 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

We zijn net terug van een tiendaags verblijf in Casa Linda. We hebben het er prima gehad. Ericeira is een leuk plaatsje, we hebben ervan genoten. Onze kinderen hebben gesurfd. Er zit een goede surfschool vlakbij.
We vonden de wasmachine en de afwasmachine heel handig. Ook genoten hebben we van de zonsondergang vanaf het terras.
Een minpunt vonden we de bedden: die vonden we klein en hard, maar dat schijnt normaal te zijn in Portugal.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
21 aug 2017
Thank you so much for finding the time to leave a review of your stay. It was lovely to meet you and your family and I hope to be able to welcome you back here in the future.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren