“Prima eten ”
Beoordeling van Restaurante Prim

Restaurante Prim
Geclassificeerd als nr. 13 van 148 Restaurants in Ericeira
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in een gezellige straat van het centrum. Bediening is goed, eten was erg goed, prijs betaalbaar. Zowel goede vis als vlees, voornamelijk vlees on de gril (zie foto). Nagerecht was ook prima (chocolade cake)

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee keer gegeten bij Prim. De tweede keer hebben we alleen steak on a stone besteld. Dat is precies wat het is. Een steak op een hete steen. Je bepaald zelf de garing. Bijgerechten zijn te kiezen. Misschien vreemd maar de spaghetti met knoflook is een prima bijgerecht. Onze steen was echter zo heet dat het tafeltje begin te smeulen. Let op het is altijd druk. Reserveren dus. Ander vlees is okay, maar niet zo goed als de steak op de steen.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3 jaar gaan mijn vrouw en ik naar Ericeira. Echter dit jaar voor de eerste keer naar Restaurant Prim. Wij hadden een afspraak gemaakt voor 19:30 uur. 'Komt u wel op tijd' voor het eerst dat we dit hoorde. Aangekomen om 19:20 uur. De meeste tafels waren onbezet. We kregen een plaats toegewezen en nog voor dat wij zaten stonden ze met een mandje brood een plankje ham en olijven achter ons. Dit was echt te gek terwijl wij nog niet eens zaten. Ik heb dat gelijk afgewezen, mede doordat ik dit als onbeschofte opdringere verkoop zie. Wat ik in de restaurants na deze in Ericeira niet mee maakte. Afijn we kregen gelijk de menukaart. Wij bestelde wijn en wat olijfjes en gaven tevens door wat wij wilde eten. Dat was soep plus het hoofdgerecht. We zaten nog aan de wijn en olijfjes te smikkelen en men kwam al met de soep. Ik vroeg of ze thuis ook zo snel aten. Oh sorry zei de vriendelijke bediende. Ik kan er ook niets aan doen. De soep was op en gelijk werd het
eten gebracht. Dat was mij echt te veel. Ook zat het vlees van mijn vrouw vol met spier. Daar kunnen ze niet in kijken(pech). Alleen ff vervelend. Mijn vrouw kreeg naderhand een dessert aanboden ivm het niet goede vlees. Wat voor mij het meest erge was dat dit alles in een tijdsbestek van 40 minuten zich heeft afgespeeld. Wel goede restaurants daarna. Tik tak, Portuguese, Tik tak Tapas, Pedra Dura, Ocanico en een nieuw en heel goed Green en Good biologisch restaurant wel bij allen reserveren!

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien het hoge toeristengehalte en ondermaatse presentatie, viel de smaak alles mee. Geen topper, maar prima prakkie voor een prikkie.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was wel goed, maar was niet bijzonder! Ik had een tomaat/mozzarella salade! Moest maaltijd voorstellen dat was het niet! Aardig bediening! Het vlees was zeer goed!

Reizigers die Restaurante Prim bekeken, bekeken ook

In Restaurante Prim geweest? Deel je ervaringen!