“Wereldkeuken met een Portugees accent”
Beoordeling van Restaurante Prim

Restaurante Prim
Geclassificeerd als nr. 12 van 144 Restaurants in Ericeira
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en anders, zoals gegrilde inktvis op een mini BBQ op de tafel. Heel gevarieerd. Vriendelijk personeel én WIFI!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed eten, grote porties voor niet al teveel geld. Vis voorzien van verse groente. Kabeljauw met garnalen was erg lekker. Bij de tonijnsteak wel zeggen als je m medium (rare) wilt, anders wordt ie standaard doorgebakken. Toetjes chemisch. Service was matig, bediening sprak geen Engels en verstond het matig. Wel gezellig druk..

14 juni 2017 beoordeeld

Ericeira mikt op een jong surferspubliek. De muziek bij Prim is daar blijkbaar op ingesteld. Geen nood, je kan ook voor de deur een tafeltje vinden en de schotels zijn overigens lekker en ok qua prijs.

28 mei 2017 beoordeeld

Dit restaurant is gelegen in een gezellig straatje. De inktvis is verrukkelijk en wordt geserveerd op een mini-barbecue op tafel. Het bord is compleet met heerlijk gebakken aardappeltjes, frisse salade en andere groente.
De sfeer is gemoedelijk. Het personeel is erg vriendelijk.
We hebben hier meerdere keren gegeten en was ons favoriete restaurant tijdens onze vakantie.

6 november 2016 beoordeeld

Goede keuken met vis - en vleesgerechten en vriendelijke bediening. We hebben genoten van een octopus- en een steakgerecht. Het restaurant is populair en wordt druk bezocht door zowel jongeren als gezinnen. Het is een aanrader voor iedereen.

Reizigers die Restaurante Prim bekeken, bekeken ook

In Restaurante Prim geweest? Deel je ervaringen!

;