“Mooi plekje met uitzicht op zee, veel verse vis, betaalbare wijn!”
Beoordeling van Tasquinha do Joy

Tasquinha do Joy
Geclassificeerd als nr. 22 van 149 Restaurants in Ericeira
Keukens: Portugees
17 november 2017 beoordeeld

Vandaag zagen we op het terras van dit restaurantje de zon onder gaan in de zee. Prachtig! De witte wijn is lekker fris en erg betaalbaar. Bij het bestellen van bier even oppassen...we dachten dat we een 'medium' bier bestelden zoals op de kaart stond maar we kregen een halve liter. Niet helemaal de bedoeling. We hebben er trouwens niet gegeten omdat we helaas al elders iets hadden genuttigd. Heel jammer want we hadden veel zin in de Cataplana die op de kaart stond.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en toetjes waar je je vingers bij aflikt!
Vinho verde is lekker en je zit rustig

14 september 2017 beoordeeld

Tasquinha do Joy is een klein restaurantje vlak bij de vissershaven van Ericeira. Het is eenvoudig ingericht en heeft een klein terrasje aan de straat. De schaal met diverse verse vissoorten voor 3-4 personen was heerlijk en niet duur. De bediening was ondanks de drukte prima en vriendelijk.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk bediening en erg behulpzaam. Advies was om een menu te nemen. Daarnaast namen we een dorade. Die laatste was meer op smaak en 'losser'. Iets malser. De olijven vooraf waren smaakvol en het dessert (van het huis) was super lekker. Echt een aanrader; koekjes met karamel en een custard-achtig iets en room. Frietjes zelf gemaakt en goede mokken rode wijn. Alles tegen een zachte prijs. €12 voor een menu. Daarnaast hardwerkende mensen. Twee vriendelijke dames in de bediening en een wat nors ogende barman.

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een geweldige locatie hoog boven maar met uitzicht op zee ligt dit kleine restaurantje. Helaas was het eten niet zo geweldig. Nadat je zelf de vis uitzoekt en de prijs door de weegschaal bepaald wordt, vindt de bereiding plaats. Misschien hadden we gewoon pech maar de zeebaars was zó vreselijk zout dat het zout letterlijk tussen je kiezen zat. Jammer.

Reizigers die Tasquinha do Joy bekeken, bekeken ook

In Tasquinha do Joy geweest? Deel je ervaringen!