“Heerlijk en super vers”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Gezellig tentje zowel binnen als buiten. Heerlijke sushi, sashimi en gyozas gegeten. Heel vriendelijke bediening, vlot en heel verse vis. Echt een aanrader. Zou er morgen zo weer naar toe willen.

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere sushi, zeer vriendelijke bediening!! 38 stuks en 4 drankjes + koffie voor 42 euro...spijtig dat de week om is anders waren we nog eens geweest.

20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere sushi gegeten. Ze hadden een aantal verrassende combinaties die erg goed smaakte (denk aan gefrituurde sushi). Ook de bananensushi als nagerecht viel goed in de smaak. Prettige ambiance en goede bediening.

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het restaurant waar we 2 x gegeten hebben zoooo goed was het!!! Aardige bediening. Je moet ontzettend lang wachten voordat de sushi geserveerd wordt (wij namen beide keren een combi schotel met koude en warme sushi) maar als je eet dan snap je waarom: verser dan vers! Ze hebben een prachtige rosé wijn Defesa. Vergeet de Portugese heerlijke keuken voor een fantastische culinaire oosterse avond!

12 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere sushi! Veel keuze in warme en koude sushi. Heel verzorgd en goede bediening. heel lekker sushidessert. Prijs/kwaliteit een aanrader!

Reizigers die Uni Sushi bekeken, bekeken ook

In Uni Sushi geweest? Deel je ervaringen!