“Diner”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant.
Visschotel voor 2. Lekker veel verschillende gegrilde visjes. Mijn dochter had een schotel met pulpo, heerlijke goede gemarineerde inktvis.
Bediening gezellig en goed. Kortom genoten.

15 september 2017 beoordeeld

Twee maal gegeten deze week.Heerlijke vissoep,fantastische kipcurry en een mega bord spaghetti seafood. Prettige bediening.zowel binnen als buiten is het prettig zitten.
Een absolute aanrader!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke restaurant, waar je heel vriendelijk wordt bediend, is er een waar je heerlijk kunt eten als je van zeevruchten en vis houdt. Wij hebben er clambs, raizerclambs (scheermesjes) en cuddlefish ( kleine inktvisjes) en een schotel gegrilde vis ( oa sardientjes, makreel, zalm ) gegeten en alles was echt heerlijk. Wij gaan er zeker nog terug. Echt een aanrader.

24 juli 2017 beoordeeld

De kwaliteit van vis en zeevruchten was goed (je bent dan ook vlak bij zee & vissershaven) maar het is een plek waar je je 'toerist tussen de toeristen' voelt. Dat ligt deels ook aan de bediening. Er zijn gezelligere plekken in Ericeira waar je gelijkaardig of beter kan eten.

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is joviaal. Als je rode wijn besteld dan proberen, in mijn gdcsl geslaagd, ze je een duurdere wijn aan te bieden. Prima wijn voor 13,50 uur bleek later. Niet moeilijk over doen. Vis gegeten en dat was goed. De garnering belabberd. Koffie toe en 50 euro afrekenen. Ik denk dat ik veel betere restaurants ga vinden in de buurt. Trouwens het is tot 25 september elke Vincent feest. De hele stad met wit blauwe linten versierd en prachtig verlicht. De kerken ook. Magische plaatjes

Reizigers die Restaurante Toca do Caboz bekeken, bekeken ook

In Restaurante Toca do Caboz geweest? Deel je ervaringen!