“Lekkere vis”
Beoordeling van Restaurante Tik - Tak

Restaurante Tik - Tak
Reserveren met
Restaurante Tik - Tak is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 142 Restaurants in Ericeira
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant waar je de verse vis zelf kan kiezen.
Vriendelijke bediening en lekker eten met de nodige bijgerechten.
Reserveren is wel nodig anders geen plaats.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was niet lekker! Sparribs zat helaas te veel vet aan! De kipborstfile was wel lekker! Geen desser op de kaart! Vriendelijk personeel

5 augustus 2017 beoordeeld

we hebben er 3 keer gegeten en alle drie keer goed. De minute steak kip en inktvis met rijst zijn aan te bevelen. De sfeer is gezellig en het eten is goed!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De crême brulée is soep. De cheese cake is slagroom met jam. We wilden alleen toetjes komen eten, maar werden toegesnauwd dat het hier een restaurant was.... daar kan ik helaas weinig van merken.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van Portugese vrienden hier een tafel gereserveerd. Reservering ook absoluut nodig, om 20.00 stroomt het vol. Leuke kaart, diverse vlees en visgerechten van super kwaliteit. Heerlijke wijn, ook in kleine fles. De bijgerechten zijn meer dan voldoende, maar erg doorgekookt. Voor Portugese begrippen veel sla en groenten. De bediening is heel vriendelijk.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Reizigers die Restaurante Tik - Tak bekeken, bekeken ook

In Restaurante Tik - Tak geweest? Deel je ervaringen!