“Heerlijk en ongedwongen: vakantie! ”
Beoordeling van Canastra

Canastra
Geclassificeerd als nr. 14 van 151 Restaurants in Ericeira
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant. Uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening. Zelf je verse visje uitzoeken: top! Heerlijk eten, zonder poespas en lekkere wijnen.

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat geeft mij dus het ultieme vakantie gevoel. Miniterrasje en samen een vis uitzoeken. Voorgerecht had hij niet, alleen gamba's, die hadden we gistern al op. Je hoort de zee en ja.... het is geen pizza, verse vis kost wat meer. De prijs hoor je van te voren, flesje wijn is ongeveer 15 euro en een bakje koffie. Vis wad heerlijk, alleen dat ik het centrum in moest omdat ik alleen cash kon afrekenen irritant. Conclusie:
Eerlijk, simpel en een mooie locatie. Voor visliefhebbers een aanrader.

3 mei 2016 beoordeeld

Heerlijke lunch. Aardige eigenaar, die in is voor een grapje. Klein zaakje, maar rijen voor de deur. Met 6 volwassenen 186 EUR met verse vis prima prijs

15 september 2013 beoordeeld

Leuk klein restaurant op een top locatie en daarom te prijzig voor een visje, 2 gepofte aardappels, wat groente en flesje huiswijn voor 2 personen.

• Sfeer
14 oktober 2012 beoordeeld

Klein restaurant. "Kaart? Hoezo kaart? Deze vissen hebben we en daar kun je uit kiezen." Op is op dus. Perfect gegrilde tong gegeten voor een prijs waar je hem in Nl nog niet eens in de winkel kunt kopen.Best wel veel [gekookte] aardappels en groenten er bij. Goede wijn. Vanaf het kleine terras prachtig uitzicht over de oceaan. Wat wil een mens meer?

• Sfeer

Reizigers die Canastra bekeken, bekeken ook

In Canastra geweest? Deel je ervaringen!