“Heerlijk! ”
Beoordeling van Funky

Funky
Reserveren met
Funky is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 146 Restaurants in Ericeira
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemakkelijk te reserveren. Mooie hippe entourage en inrichting. Er vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijk puur en eerlijk eten, mooie wijnen. Vooral de curry is zeker aan te bevelen. Kortom heerlijk!

pedro_brandao, Gestor van Funky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Hi Anton,
Thanks for your review.
Hope to see you soon.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, verzorgd en correcte prijs. Aanrader! Echt lekker, we genoten veel van het lekkere eten. Het was zo lekker dat we het lekker vonden.

pedro_brandao, Gestor van Funky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Dear Florian,
We also love to have you here with us.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een reservering en moesten ruim 45 min wachten voor de tafel gereed was. Eten was prima, niet bijzonder maar wel lekker. Bediening was in orde maar op de rekening stond verkeerde (duurdere) wijn, maar dat was ook weer zo opgelost.

pedro_brandao, Gestor van Funky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Dear Customer,
Thank you for your review.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Portugese keuken in een "funky" uitvoering. Behulpzaam personeel en vooral goede wijnen. Voor ons een blijvertje!!!

pedro_brandao, Gestor van Funky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Dear Sylvia,
Thank you so much for passing by.
Hope to see you soon.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten. Ik had de kabeljauw met gesauteerde spinazie en zoete aardappel. Erg lekker! Als dessert raad ik de inverted cheesecake of chocolademousse aan ❤ Het personeel was ook heel chill. We hadden overigens niet gereserveerd en daar deden ze helemaal niet moeilijk over. We gaan hier zeker nog eens eten!

pedro_brandao, Gestor van Funky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear Customer,
Thanks for your review.
The Funky Team

Reizigers die Funky bekeken, bekeken ook

In Funky geweest? Deel je ervaringen!