andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Algarve Mor

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Turistic Photo
Turistic Photo
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

LoveTrave ...
1 beoordeling
“Wel schoon, maar heel anders dan de foto”
Beoordeeld op 29 september 2018 voor een verblijf in september 2018

We waren wel erg teleurgesteld om te zien dat het appartement heel anders was (inclusief het uitzicht) dan op de foto die we hadden geboekt.

Nuno heeft ons vriendelijk geholpen en het appartement was schoon, maar de kwaliteit en uiterlijk van het appartement viel erg tegen. Ook is het uitzicht niet zoals op de foto.
We hebben vooraf niet gekeken of er een airco was, deze is er dus niet. Houdt hier rekening mee.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren