Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 juli 2017

. .Nog 1 nacht en dan zit onze vakantie in hotel Oriental er op. Negen dagen dan hier verbleven en we kijken tevreden terug. Op verzoek om een kamer op hoger gelegen verdieping kregen we kamer 401. Waar we zeker tevreden mee zijn. Prachtige kamer met twee mooie grote terrassen aan, jammer dat deze niet voorzien zijn van ligzetels. Maar wel tafeltje met twee stoelen en mooie uitzichten. Niets dan goeds voor alles ... receptie ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Poetsen kamer heel goed. Restaurant personeel allemaal even vriendelijk. Jammer dat ik kleine lettertjes niet had gelezen. We boekten via Neckermann en daar stond eten à la carte. Maar bij volle bezetting buffet. Eerste dagen was het eten lekker maar verloor veel van zijn smaak doordat bijna alles koud was. Na enkele dagen lekker warm eten. Maar gisteren na weekje buffet toch op restaurant gegaan. Locatie rustig gelegen maar in de buurt wel veel hoogbouw appartementen en hotels. Maar als je in de prachtige tuin ligt heb je zicht op zee en daar geen last van. Wij zijn in elk geval blij met onze keuze van hotel Oriental.

Kamertip: Kamer 401 is een aanrader
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017

onze kamer op het gelijkvloers was zeer ruim en aangenaam en geeft directe toegang tot het grasveld met de ligzetels. Geen gedoe om zetels te moeten reserveren om een plaatsje te bemachtigen.
Rustig hotel, leuke sfeer en afwisselend en lekker eten.
Een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2017
Oriental H, Manager van AP Oriental Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Sehr geehrte Gast

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns in unseren Oriental AP Hotels & Resorts.
Wie freuen uns sehr das Sie eine sehr schöne Zeit mit uns verbracht haben.

Im Namen des ganzen Team möchten wir Ihnen nochmals für die Positive Kommentare danken und wir hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen wenn Sie die Algarve besuchen.

Herzliche Grüße,

Das Hotel Management

Beoordeeld op 30 april 2017

We hadden een prachtige kamer aan de voorzijde.We hebben genoten van het uitzicht over de zee en het strand. Hotel nog bedankt voor de kamer! Verdere pluspunten; de vriendelijke en behulpzame mensen in het restaurant en de balie. Iedereen bedankt voor de heerlijke week. Het hotel is sinds 1 april 2017 een adults only hotel. Dat heeft z'n voor en z'n tegens. Het diner is in twee 'shifts' Door het tijdsverschil van 1 uur vonden wij de 2de ronde echt aan de te late kant - Nederlandse tijd half 10 tot 11. Beide rondes een uur eerder laten beginnen? Verder was de bezetting tijdens onze week aan de 'grijze' kant. Dit publiek is niet altijd het meest gemakkelijke om in een hotel te hebben. Tijdens de eerste dinerronde staan ze in slagorde te wachten tot de deuren opengaan, en een kwartier later zijn de bijzondere hapjes verdwenen. Voor het hotel is het moeilijk op tijd bij te vullen. Verder zijn de diners met livemuziek ook te boeken voor anderen. De laatste avond was het daardoor wel erg druk en amper te belopen voor de bedienden. Maar dat zijn allemaal geen hoofdzaken.
Resumerend; een fijn hotel op een fijne plek. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 21 september 2016

We werden verwelkomd met een glaasje wijn; daarna werden we naar onze kamer gebracht. Een prachtige grote kamer met een schitterend uitzicht; mooie ruime badkamer, het zag er allemaal geweldig uit, Via een trap loop je zo het strand op waar voldoende strandbedjes beschikbaar waren, te huren voor € 5 per dag en de parasol krijg je erbij. Veel restaurantjes aan het strand, heel sfeervol om hier te lunchen en 's avonds ook gezellig te eten. Ontbijt in het hotel prima, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Enige irritatiepuntje; ook hier, ja hoor; de handdoeken die al vroeg op de bedjes bij het zwembad werden gelegd.

Kamertip: Kamers links in het hotel mooiste uitzicht.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer geschikt als uitvalsbasis voor excursies ,wandelingen en ligt net buiten het in augustus zeeeeer drukke centrum !
Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken geeft ook persoonlijke aandacht kortom je bent gast en geen nummer
De kamers zijn groot genoeg en netjes , het sanitair zeer mooi en schoon
Het diner hebben we 1 keer genomen dat was geen topper maar we zagen later dat ze van dinerbuffet waren overgestapt naar a la carte.
We gaan zeker nog een keer maar niet in augustus want dan is Praia da Rocha een mierenhoop aan mensen

Datum van verblijf: augustus 2016