Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Na een aantal jaar Tivoli Marina, besloten we ons te upgraden naar het vermaarde 5* Algarve Casino hotel. OK, service op alle niveaus prima maar verder zeer gedateerd hotel qua onderhoud en kamers. Dit hotel heeft enorme renovatie nodig!

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel maar op de dag van vandaag geen 5 sterren, eerder 4 sterren. Het is dringend aan een renovatie toe!

We verbleven 8 dagen in dit hotel, goede keuze maar het hotel is niet erg volgens de echte Europese normen en verouderd.

Zie foto's.

-Receptie
-Voldoende ligstoelen
-Direct aan het strand
-Grote, Ruime kamers
-Geen lawaai en rustig, isolatie is ok.

Negatief:
- roerei bij het ontbijt
-slechte koffie
-Fruit - altijd hetzelfde
-Vuilbakje tijdens ontbijt ontbrak
-Vergrootspiegel in badkamer ontbrak
-Badkamer onvoldoende verlicht en verlucht
-Parketvloer in kelder moet DRINGEND renoveert worden
-Ramen over het algemeen Vuil en smerig
-Jaloezieen verouderd en versleten
-Renovatie moet dringend gebeuren zeker aan de façade aan zeezijde
-Dak vh casino lelijk en niet onderhouden
-Deurremmen in kamers niet geïnstalleerd
-prijzig

Conclusie: tof hotel, elke dag opgestaan met een fantastisch uitzicht. Je moet zeker rekening houden met de nadelen.

Goed voor een keer, maar komen zo snel niet terug. Daarvoor is dit hotel helaas te oud en te veel manquementen.

Renoveren is de boodschap hier!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij verblijven op dit moment in het hotel....
dachten een 5* hotel te boeken om onze honeymoon te vieren maar wat een ellende...
dit hotel zou eigenlijk nog geen 3* verdienen... oud, vies, verwaarloosd
Gaten zitten in onze lakens op het bed, vlekken op de handdoeken, strandlakens zijn denk k 20 jaar oud...
De AC maakt een bizar geluid als ie aanstaat, en de kamers zijn intens gehorig
Naar de receptie bellen kost €0,22 cent
Wij hebben geen bereik met onze telefoons op de kamer en de WiFi werkt niet. Melding gemaakt bij de reception maar de dame kon ons niet verder helpen....
Net kwamen wij binnen via het casino en vroegen aan een dame achter een Desk of wij ook via het casino naar onze kamer konden en ze vroeg ons of wij gasten waren van het hotel en of wij dan een dans show wilde bekijken... omdat we niks beter te doen hadden dachten we waarom niet dus ze vroeg onze naam en kamer nummer en meldde ons tussen neus En lippen door dat dat dan €15,- zou kosten maar dat ze dat op ons kamernummer zou doorbereken...... SERIEUS.... heb veel 5/4/3* hotels mee gemaakt maar zoiets.... ontbijt .... verschrikkelijk
Wat een afschuwelijke ervaring dit
Service kennen ze niet hier helaas
Nooit nooit nooit meer

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2018

We kwamen al om 10 uur ‘s morgens aan, geen punt! De kamer was nog niet klaar maar we konden al inchecken. De koffers werden uit de auto gehaald en tijdelijk opgeslagen. De auto werd naar de garage gereden, waar hij werd geparkeerd. Gratis!!
De kamer is ruim en mooi ingericht. Het balkon heeft uitzicht op een prachtige
tuin met zwembad en de oceaan! Geweldig!

Kamertip: Prima hotel, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet! Jammer dat het heel druk is tijdens het ontbijt.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 december 2017

een heel fijn hotel, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn ruim, de bedden zeer goed, net als de voorzieningen, ook in de badkamer. Vanaf het balkon met zitje hadden we een fantastisch uitzicht over het brede strand en de zee die de ene keer best onstuimig was en dan weer heel rustig, bijna rimpelloos.
Om op het strand te komen kan voor mensen die slecht ter been zijn een probleem zijn. Er zijn veel trappen langs de boulevard maar ze zijn niet even makkelijk te nemen. Super dat het Casinohotel een niet te brede privétrap heeft vanaf het al lagerliggende zwembadniveau, men kan zich aan weerszijden goed vasthouden aan de 'leuningen' van dik kabeltouw. Echter vind ik wel dat dat touw hier en daar strakker gespannen mag worden.
Op het strand ligt een lang wandelpad van houten planken, aan landzijde zijn heel gezellige barretjes die ook een eetgelegenheid hebben.
Het hotel ligt aan een gezellige wandelstraat met leuke winkeltjes, barretjes, eetgelegenheden, in de omgeving zijn zelfs 2 goedvoorziene winkels van Spar.
Kortom wilt u goed en relaxex een (korte) vakantie vieren dan bent u hier aan het goede adres.

Kamertip: kies voor een kamer met zeezicht
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
gruposolverde, Gestor van Hotel Algarve Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your comments on Tripadvisor. We are delighted that you felt the staff exceeded your expectactions in regards to standards and service. We will be certain to share your kind words with the team.
We look forward to warmly welcoming you and your family again in the near future.
Best regards.