“Zeer vriendelijke Italiaan”
Beoordeling van Ristorante Pinocchio

Ristorante Pinocchio
Geclassificeerd als nr. 2 van 101 Restaurants in Praia da Rocha
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, carbonara en tiramisu. Deze beide gerechten waren voortreffelijk klaar gemaakt. Ook het veranderen van tafel terwijl al besteld hadden gaf geen problemen. Sublieme service en eeen voortreffelijk Italiaanse kok.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn rond half 9 naar het restaurant gegaan zonder te reserveren. Er was enkel een tafel binnen beschikbaar. Dit was wel wat warmer dan buiten. De bediening was uiterst vriendelijk. OpnMe van bestelling was snel. Bezorgen van de drankjes duurde iets langer. Het eten was snel klaar en smaakte heerlijk. Een goede portie, niet extreem veel wat je hier overal ziet. De prijs viel ons enorm mee.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tafelen op het terras. Leuke en sociale gastvrouw. Lekkere verse pasta's. Lasagne was wat aan de kleine kant voor de grote eters onder ons.
Tip: neem Mouilleux als dessert! En probeer zeker de rode huiswijn! Leuk plekje in een soms te drukke Praia da Rocha.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juni 2019 beoordeeld

Ze prijzen buiten happy hour prijzen maar op de rekening was de prijs anders ?
Jammer
Bestelling was anders uitstekend !

Datum van bezoek: mei 2019
pinocchio2019, Proprietario van Ristorante Pinocchio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Sorry we usually keep till 7pm happyhours price of drinks, after thet time we have regular price, it s hard to remember your table, we apply happy hours price till the time always maybe we mistaken with the time or something... We re sorry about..

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wezen eten laatste avond vakantie naar aanleiding goede recensies Tripadvisor.
Naar volle verwachting,vriendelijke en enthousiaste bediening, echt Italiaans restaurant ( dus ,gelukkig, géén Pizza's, daar zijn er al genoeg van) ga voor de verse pasta's ,tagliatelle met zeevruchten bijzonder goed, staat niet zo op de kaart maar zij zijn heel flexibel of de fantastische lasagne, alles vers gemaakt.
Enthousiast jong stel die het heel leuk doen,aanbevelenswaardig, als wij hier weer komen gaan we hier zeker langs.
Tip: Als je een fles rode wijn bestelt vraag dan of ze hem eerst op ijs zetten,gemiddelde schenktemperatuur in deze landen is dagtemperatuur, in o s geval 25 graden, voor rood echt niet lekker, wordt log, 18 graden perfect.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Ristorante Pinocchio bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pinocchio geweest? Deel je ervaringen!