“Teleurstellende Tokyo”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na driekwartier wachten en meerdere keren beleefd vragen kregen we ons eten. Het was vies, als je komt bestel geen zeewier salade en de uienrinfen zijn al helemaal niet te kanen

Datum van bezoek: juni 2021

7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere en verse sushi. We waren met onze kinderen. Vóór hun was er een kinder menu. Vriendelijke bediening. Aanrader

Datum van bezoek: september 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk all-in menu tegen zeer schappelijke prijs van 15,50€ pp. Tevens uiterst vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Super kwaliteit en heerlijk eten. De prijs is ongelofelijk. Geef mij maar zo zaak in Nederland ik zou elke week komen. Niet te vergelijken met de grote keten die wij kennen, maar nog beter!

Datum van bezoek: januari 2020
2 november 2019 beoordeeld

Wat een verrassing als je binnen bent. Dat zou je van de buitenkant niet verwachten. Erge gezellige inrichting. Veel mogelijkheden om van het voortreffelijke chinees en japans all you can aet- eten te smullen tegen een zeer redelijke prijs. Zeer snelle en alerte bediening.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Tokyo Restaurant bekeken, bekeken ook

In Tokyo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.