Santa Catarina(Praia da Rocha)
  • Gratis parkeren
Apartamentos Jardins da Rocha(Praia da Rocha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Luar(Praia da Rocha)
  • Inclusief ontbijt
Algarve Mor Apartments(Praia da Rocha)
  • Zwembad
Hotel Oriental(Praia da Rocha)
  • Inclusief ontbijt
Hotel da Rocha(Praia da Rocha)
  • Zwembad
Jupiter Algarve Hotel(Praia da Rocha)
  • Zwembad
Plaza Real Atlantichotels(Praia da Rocha)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotelpower.com
14 september 2016 beoordeeld

Ons eerste visit aan Portorade gaf ons een goede indruk qua bediening en de schotel was goed.
Ons tweede bezoek was gewoon slecht. De entrecote was een droge hap, en de vis schotel van mijn vrouw had meer weg van een pasta schotel voorzien van een kaas klont. Brrrr

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

Hotel Luar is een goed hotel.
De kamers worden keurig schoongemaakt en de handdoeken
regelmatig vernieuwd.
Het ontbijtbuffet is goed en wordt steeds bijgevuld.
Gezellige bar en een uitstekend / schoon zwembad.
De ligging is uitstekend, het hotel uit een trap naar beneden
en je bent op het strand.
Wat ons opviel: een erg mooie lange boulevard met heel veel winkels en restaurantjes, GEZELLIG DRUK.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met klasse.
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten.
Het restaurant is gewoon top.
Zeer rustig hotel, prachtig locatie , met rechtstreeks toegang tot het strand. Ligt dicht aan boulevard met leuke winkels en restaurantjes .
Dit hotel is een echte aanrader.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Gonçalo N, Gerente geral van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016

Dear Guest,

Many thanks for share with Tripadvisor community your recent stay with us.

We are thrilled to know you had a fantastic time with us highlighting the hotel, service and our fine-dining restaurant Vista.

We realy would like to welcome you back soon.

Kind regards,

Gonçalo Narciso
Hotel Manager

27 maart 2016 beoordeeld

Een unieke locatie, prachtige restauratie met behoud van zoveel mogelijke oorspronkelijke elementen. Een schitterende, discrete, stijlvolle bediening van de ganse staf, een plaats waar je wil zijn.
Zelf als je er niet logeert ben je welgekomen om op een unieke plaats een afternoon tea te komen nuttigen. Zelfs bij minder goed weer is het zalig vertoeven in de prachtige salons.
Ook als "niet gast", kan je er een prachtig ontbijtbuffet nemen. Zeker eens doen !!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel locatie, service, eten als accommodatie zijn buitengewoon!! De plek bij uitstek om alle zorgen en de drukte van het dagelijks leven even te vergeten. Je moet nergens aan denken, want het personeel is je altijd een stapje voor! Een HEEL goede service!!!

Een dikke pluim voor alle medewerkers!

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Dear guest,

From Bela Vista Hotel & Spa Relais & Chateau we would like to thank you for your nice comments.

It was a pleasure to receive you here and we hope to welcome you back soon,
Best regards,
Gonçalo Narciso