“Goed Hotel op een uistekende locatie”
Beoordeling van Bela Vista Hotel & Spa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Bela Vista Hotel & Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 20 hotels in Praia da Rocha
2 augustus 2016 beoordeeld

Hotel Luar is een goed hotel.
De kamers worden keurig schoongemaakt en de handdoeken
regelmatig vernieuwd.
Het ontbijtbuffet is goed en wordt steeds bijgevuld.
Gezellige bar en een uitstekend / schoon zwembad.
De ligging is uitstekend, het hotel uit een trap naar beneden
en je bent op het strand.
Wat ons opviel: een erg mooie lange boulevard met heel veel winkels en restaurantjes, GEZELLIG DRUK.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met klasse.
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten.
Het restaurant is gewoon top.
Zeer rustig hotel, prachtig locatie , met rechtstreeks toegang tot het strand. Ligt dicht aan boulevard met leuke winkels en restaurantjes .
Dit hotel is een echte aanrader.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Gonçalo N, Gerente geral van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016

Dear Guest,

Many thanks for share with Tripadvisor community your recent stay with us.

We are thrilled to know you had a fantastic time with us highlighting the hotel, service and our fine-dining restaurant Vista.

We realy would like to welcome you back soon.

Kind regards,

Hotel Manager

27 maart 2016 beoordeeld

Een unieke locatie, prachtige restauratie met behoud van zoveel mogelijke oorspronkelijke elementen. Een schitterende, discrete, stijlvolle bediening van de ganse staf, een plaats waar je wil zijn.
Zelf als je er niet logeert ben je welgekomen om op een unieke plaats een afternoon tea te komen nuttigen. Zelfs bij minder goed weer is het zalig vertoeven in de prachtige salons.
Ook als "niet gast", kan je er een prachtig ontbijtbuffet nemen. Zeker eens doen !!!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel locatie, service, eten als accommodatie zijn buitengewoon!! De plek bij uitstek om alle zorgen en de drukte van het dagelijks leven even te vergeten. Je moet nergens aan denken, want het personeel is je altijd een stapje voor! Een HEEL goede service!!!

Een dikke pluim voor alle medewerkers!

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Dear guest,

From Bela Vista Hotel & Spa Relais & Chateau we would like to thank you for your nice comments.

It was a pleasure to receive you here and we hope to welcome you back soon,

25 september 2015 beoordeeld

prachtige volkomen gerenoveerde kamers, schitterende locatie. aan de boulevard leuke barretjes en restaurants, aan/op het strand (rechtstreeks vanuit het hotel op te lopen) mooie ligplaatsen en restaurants.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2015

Dear guest,

In first place we would like to thank you for your preference in our hotel.

Thank you so much for sharing your experience with Trip Advisor.
We are glad to know that you have had a wonderful time with us.

We hope to welcome you back in a near future,

15 september 2015 beoordeeld

Een schitterend hotel mooie ligging en enorm vriendelijk personeel. Van het lawaai langs de kustpromende word je helemaal afgesloten door de begroeiing in de mooie tuin . De kamers zijn comfortabel en de laagst gelegen hebben een balkon met tuin . Heerlijk

Kamertip: Kamers met balkon en uitzicht op de tuin
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met familie
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Dear Guest,

Many thanks for sharing your review with the Tripadvisor community.

We were delighted to know you enjoyed once again the overall stay with us highlighting the best we have.

The Bela Vista Team looks forward to welcome you again.

Hotel Manager

10 april 2015 beoordeeld

De kamers (wij hadden standard elegance) waren uitermate verzorgd, alle nodige luxe was aanwezig, veel meer zelfs, een schitterend en verzorgd, uitgebreid ontbijt, beter kunnen ze het echt niet maken en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Kom je buiten het hotel dan is er aan de ene kant een prachtig strand en promenade waarop zich talrijke bars, restaurantjes bevinden en langs de andere kant in een drukke straat voor kitcherige winkeltjes, restaurantjes, bars en discotheek.
Het hotel beschikt ook over een rustgevende spa waar je allerhande behandelingen kan laten doen om completely zen te worden, ook het restaurant is schitterend maar daar is het prijskaartje wel wat hoog vonden we.

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Praia da Rocha in overweging
op 0,1 km afstand
PortoBay Falesia
nr. 6 van 154 in Albufeira
2.458 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bela Vista Hotel & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bela Vista Hotel & Spa

Adres: Avenida Tomas Cabreira, Praia da Rocha, Portimao 8500-802, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Portimao > Praia da Rocha
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Praia da Rocha
Nr. 1 romantisch hotel in Praia da Rocha
Nr. 1 luxe hotel in Praia da Rocha
Prijsklasse: € 195 - € 386 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Bela Vista Hotel & Spa 5*
Aantal kamers: 38
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bela Vista Hotel & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bela Vista - Hotel, Restaurant And Spa
Bela Vista - Hotel, Restaurant & Spa Hotel Praia Da Rocha

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?