Apartamentos Jardins da Rocha(Praia da Rocha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Luar(Praia da Rocha)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Smartline Club Amarilis(Praia da Rocha)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Hotel da Rocha(Praia da Rocha)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

Jupiter Algarve Hotel(Praia da Rocha)
  • Inclusief ontbijt
Plaza Real Atlantichotels(Praia da Rocha)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Hotel Oriental(Praia da Rocha)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 359 per nacht.

Jardim do Vau(Praia da Rocha)
TripAdvisor
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met klasse.
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten.
Het restaurant is gewoon top.
Zeer rustig hotel, prachtig locatie , met rechtstreeks toegang tot het strand. Ligt dicht aan boulevard met leuke winkels en restaurantjes .
Dit hotel is een echte aanrader.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Gonçalo N, Gerente geral van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016

Dear Guest,

Many thanks for share with Tripadvisor community your recent stay with us.

We are thrilled to know you had a fantastic time with us highlighting the hotel, service and our fine-dining restaurant Vista.

We realy would like to welcome you back soon.

Kind regards,

Hotel Manager

27 maart 2016 beoordeeld

Een unieke locatie, prachtige restauratie met behoud van zoveel mogelijke oorspronkelijke elementen. Een schitterende, discrete, stijlvolle bediening van de ganse staf, een plaats waar je wil zijn.
Zelf als je er niet logeert ben je welgekomen om op een unieke plaats een afternoon tea te komen nuttigen. Zelfs bij minder goed weer is het zalig vertoeven in de prachtige salons.
Ook als "niet gast", kan je er een prachtig ontbijtbuffet nemen. Zeker eens doen !!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel locatie, service, eten als accommodatie zijn buitengewoon!! De plek bij uitstek om alle zorgen en de drukte van het dagelijks leven even te vergeten. Je moet nergens aan denken, want het personeel is je altijd een stapje voor! Een HEEL goede service!!!

Een dikke pluim voor alle medewerkers!

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Dear guest,

From Bela Vista Hotel & Spa Relais & Chateau we would like to thank you for your nice comments.

It was a pleasure to receive you here and we hope to welcome you back soon,

25 september 2015 beoordeeld

prachtige volkomen gerenoveerde kamers, schitterende locatie. aan de boulevard leuke barretjes en restaurants, aan/op het strand (rechtstreeks vanuit het hotel op te lopen) mooie ligplaatsen en restaurants.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2015

Dear guest,

In first place we would like to thank you for your preference in our hotel.

Thank you so much for sharing your experience with Trip Advisor.
We are glad to know that you have had a wonderful time with us.

We hope to welcome you back in a near future,

15 september 2015 beoordeeld

Een schitterend hotel mooie ligging en enorm vriendelijk personeel. Van het lawaai langs de kustpromende word je helemaal afgesloten door de begroeiing in de mooie tuin . De kamers zijn comfortabel en de laagst gelegen hebben een balkon met tuin . Heerlijk

Kamertip: Kamers met balkon en uitzicht op de tuin
  • Verbleef: september 2015, reisde met familie
Gonçalo N, Gerente van Bela Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Dear Guest,

Many thanks for sharing your review with the Tripadvisor community.

We were delighted to know you enjoyed once again the overall stay with us highlighting the best we have.

The Bela Vista Team looks forward to welcome you again.

Hotel Manager