“Perfect luxe appartement!!”

Beoordeling van RIOMAR APARTMENT 102

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Tilburg, Nederland
1 beoordeling
“Perfect luxe appartement!!”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

We hebben heerlijk genoten in RIOMAR. Het appartement was heerlijk, super schoon, heel mooi ingericht, mooi uitzicht op het strand van Praia da Rocha, kortom helemaal verwennerij! Het beheerdersechtpaar Areke en Antoine ook helemaal top, behulpzaam, zeer vriendelijk en geven je tips voor leuke restaurants, excursies etc! We komen zeker nog een keer terug voor een top vakantie in RIOMAR

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
5 sep 2017
Dank u wel voor deze zeer positieve review! Tevreden gasten, DAAR doen we he voor. Hopelijk tot ziens! Team RIOMAR
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren