“Echt top!”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Volare

Ristorante Pizzeria Volare
Geclassificeerd als nr. 2 van 89 Restaurants in Praia da Rocha
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier nu twee keer gegeten en gaan deze vakantie misschien nog wel een keer terug. Echt een heerlijk tentje. Vooral het knoflookbrood en spaghetti aglio olio zijn genieten. De bediening ook vrolijk en goed. Zeker een aanrader dit restaurantje!

giallo101, Proprietario van Ristorante Pizzeria Volare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

heel erg bedankt voor je reactie !!! tot snel !!! ciaooo

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij deze pizzeria. vriendelijke bediening. Alles hartstikke vers en vers gemaakt. We hebben genoten en komen hier volgend jaar zeker terug!! grote pizza s en wat je niet op krijgt krijg je in een
Pizzadoos mee.

bedankt voor je reactie ... tot ziens op je volgende vakantie !!! ciaoo

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief goede italiaan. Flinke pizza's en goede pasta, alles met verse ingredienten en een vriendelijke service.
Ligt een beetje achteraf, maar zeker de moeite waard als je Italiaans wil eten.

giallo101, Proprietario van Ristorante Pizzeria Volare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

heel erg bedankt voor je reactie ... je bent altijd welkom ...

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben praia de rocha voor 1 dag bezocht en TripAdvisor leidde ons naar dit restaurant. Zeker een aanrader. Lekkere pizza's, supervriendelijke bediening. Een beetje afgelegen maar wel gezellig. En een goede prijs voor deze kwaliteit!

giallo101, Proprietario van Ristorante Pizzeria Volare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

bedankt voor uw commentaar .. we zijn verheugd dat onze service en keuken u graag hebben .. binnenkort !! dank je

12 oktober 2017 beoordeeld

Op basis van de beoordelingen op Tripadvisor hier in september 2017 gegeten. Kleine zaak. Vrolijke serveerster die haar talen spreekt (waar vind je dat nog?) Wel gereserveerd. Twee keer hier prima gegeten. Pizza Hawai en Prosciuto (beiden behoorlijk groot) , Salade Caprese, huisgemaakte Tiramisu en heerlijke koffie. Serveerster is zeer kundig, snel en zeer vriendelijk. Toppertje!
Het zaakje zelf ligt in een straat achter de boulevard en het uitzicht is op geparkeerde auto's! Maar....het eten is daar voortreffelijk tegen normale prijzen.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Volare bekeken, bekeken ook

Praia da Rocha, Portimao

In Ristorante Pizzeria Volare geweest? Deel je ervaringen!