Vila Vita Parc Resort & Spa
Turiquintas Holiday Village(Porches)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 84*
US$ 81*
US$ 235*
US$ 210*
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Pestana Viking(Porches)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146*
US$ 131*
Pestana Hotel Group
  • Inclusief ontbijt
US$ 65*
  • Zwembad
Albergaria Dom Manuel Hotel(Porches)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 71*
    US$ 407*
    US$ 347*
    Official Site
    • Gratis parkeren
    Vale d'El Rei Hotel & Villas(Lagoa)(Heel veel waar voor je geld!)
    US$ 203*
    Villa Paraiso(Porches)
    TripAdvisor
    Villa Arina(Porches)
    TripAdvisor
    9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven vier nachten in dit resort en onze verwachtingen werden in alle opzichten overtroffen. Eerst en vooral: de buitengewoon vriendelijke en behulpzame staf, die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken -geen moeite was te veel. We hadden een standaardkamer, maar ook die was zeer compleet uitgerust met een prima bed, een zithoek en een balkon dat uitkeek op de fraai aangelegde tuin. Het ontbijtbuffet was rijk voorzien van verse produkten. Op het terrein tenminste drie zwembaden, een state-of-the art gym, en voldoende ligstoelen in de zon en in de schaduw. De verschillende restaurants boden betere kwaliteit maaltijden dan we elders in Portugal konden vinden en hadden mooie terrassen waarvan sommige met zicht op zee. Het geheel was wel aan de prijs, maar dat werd goed gemaakt door de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een aanrader als je op zoek bent naar pure luxe in een heerlijke omgeving.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker 5 sterren-waardig. Mooie kamers, zeer ruim opgezet complex met mooie tuinen en zwembaden. Leuke par 3 golfbaan. Ontbijt is prima. Zeer correcte en vriendelijke bediening. Sauna was een goede oplossing voor dagen met slecht weer. Taxi naar golfbaan, vele banen op 15 minuten rijden.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for your feedback and are very proud to learn that you´ve truly enjoyed your stay,
    Thank you also for, the mention to our accommodation, service and friendliness.

We are looking to welcome you again to Vila Vita Parc.
    With kind regards

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vila Vita is hét beste resort wat je in deze omgeving zult vinden. Wij waren aangenaam verrast over de luxe, service en faciliteiten.

Het personeel staat vanaf het begin al klaar om je te assisteren zonder daarbij opdringerig te zijn. Het resort heeft een groot terrein en de verschillende kamers, suites en villa's zijn verdeeld over de verschillende gebouwen en locaties.

Het resort is zeer goed onderhouden, het is dan ook zeker een aanrader om een mooie wandeling te maken over dit mooie terrein. Het terrein grenst aan zee, onderaan de verschillende kliffen.

Tijdens eb kan je een mooie strandwandeling maken en komen op plekken waar tijdens vloed het zeewater is.

De kwaliteit van het eten is uitstekend en je kan kiezen uit verschillende restaurants op het resort zelf. Ook buiten het resort zijn voldoende restaurant aanwezig van goede kwaliteit.

Aanrader is zeker, ondanks de vele faciliteiten wel een auto te huren. Het hotel voorziet hierin of europcar zit op 600 meter van het hotel.

Al met al, een uitstekend resort, waar je dan ook voor betaald. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding is daar ook naar.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    22 maart 2016 beoordeeld

de kamer was super, het resort ook, en de service buitengewoon goed , het ontbijt is ook buitengewoon goed, en als het zonnetje schijnt is het heerlijk buiten ontbijten in maart , bij het zwembad is de service ook top, dus echt een aanrader

Kamertip: kies een kamer met zeezicht, dan heb je ook zon
    • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
    KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2016

Dear Guest,

We very much appreciate your kind words and compliments regarding your recent stay at Vila Vita Parc, thank you for your praise of our service levels and staff.

We are looking forward to welcome you back again in the near future.
    With kindest regards

9 maart 2016 beoordeeld

Super de luxe,alles vanaf ontvangst, kamer verzorging, ontbijt,service,een groot feest!
    Geld dubbel en dwars waard. Van begin tot eind alles wordt voor je geregeld.
    Geweldig mooie kamer,groot en luxe,zelfs het licht gaat mooi uit.

Kamertip: In het hoofdgebouw,met uitzicht op zee.
    • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for your comments regarding your stay at Vila Vita Parc and as well for pointing your preferences.
    It is a great pleasure to learn that you take so many fond memories.
    We are looking forward to welcome you back again.
    With kind regards