“Simply the best in Algarve”
Beoordeling van Vila Vita Parc Resort & Spa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Vila Vita Parc Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Porches
Eco-leadersNiveau Goud
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijk resort: ligging,comfort,hygiene,gastronomie,bediening en beschikbaarheid van het personeel,in house activiteiten alles is voortreffelijk en goed georganiseerd.Zelf belangrijke renovatiewerkzaamheden gingen 6d/7 onverminderd door,zonder noemenswaardige hinder voor de gasten.
Wel prijzig voor eten en drank,maar kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs.Uitzonderlijk verzorgd ontbijt,met kwalitatieve keuze.
Wilden ons verblijf verlengen maar er was zgn enkel nog een suite aan 750€/d ( inclusief ontbijt weliswaar) toen wij dit aanbod vorstelijk afwezen was er plots toch een gelijkwaardige kamer als de onze vrij ( aan 350€).Behalve deze onprettige ervaring niets dan lof voor de positieve beschikbaarheid van personeel en prompte oplossing van kleine aanmerkingen.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Vila Vita Parc Resort & Spa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven vier nachten in dit resort en onze verwachtingen werden in alle opzichten overtroffen. Eerst en vooral: de buitengewoon vriendelijke en behulpzame staf, die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken -geen moeite was te veel. We hadden een standaardkamer, maar ook die was zeer compleet uitgerust met een prima bed, een zithoek en een balkon dat uitkeek op de fraai aangelegde tuin. Het ontbijtbuffet was rijk voorzien van verse produkten. Op het terrein tenminste drie zwembaden, een state-of-the art gym, en voldoende ligstoelen in de zon en in de schaduw. De verschillende restaurants boden betere kwaliteit maaltijden dan we elders in Portugal konden vinden en hadden mooie terrassen waarvan sommige met zicht op zee. Het geheel was wel aan de prijs, maar dat werd goed gemaakt door de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom: een aanrader als je op zoek bent naar pure luxe in een heerlijke omgeving.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker 5 sterren-waardig. Mooie kamers, zeer ruim opgezet complex met mooie tuinen en zwembaden. Leuke par 3 golfbaan. Ontbijt is prima. Zeer correcte en vriendelijke bediening. Sauna was een goede oplossing voor dagen met slecht weer. Taxi naar golfbaan, vele banen op 15 minuten rijden.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for your feedback and are very proud to learn that you´ve truly enjoyed your stay,
Thank you also for, the mention to our accommodation, service and friendliness.

We are looking to welcome you again to Vila Vita Parc.
With kind regards

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vila Vita is hét beste resort wat je in deze omgeving zult vinden. Wij waren aangenaam verrast over de luxe, service en faciliteiten.

Het personeel staat vanaf het begin al klaar om je te assisteren zonder daarbij opdringerig te zijn. Het resort heeft een groot terrein en de verschillende kamers, suites en villa's zijn verdeeld over de verschillende gebouwen en locaties.

Het resort is zeer goed onderhouden, het is dan ook zeker een aanrader om een mooie wandeling te maken over dit mooie terrein. Het terrein grenst aan zee, onderaan de verschillende kliffen.

Tijdens eb kan je een mooie strandwandeling maken en komen op plekken waar tijdens vloed het zeewater is.

De kwaliteit van het eten is uitstekend en je kan kiezen uit verschillende restaurants op het resort zelf. Ook buiten het resort zijn voldoende restaurant aanwezig van goede kwaliteit.

Aanrader is zeker, ondanks de vele faciliteiten wel een auto te huren. Het hotel voorziet hierin of europcar zit op 600 meter van het hotel.

Al met al, een uitstekend resort, waar je dan ook voor betaald. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding is daar ook naar.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
22 maart 2016 beoordeeld

de kamer was super, het resort ook, en de service buitengewoon goed , het ontbijt is ook buitengewoon goed, en als het zonnetje schijnt is het heerlijk buiten ontbijten in maart , bij het zwembad is de service ook top, dus echt een aanrader

Kamertip: kies een kamer met zeezicht, dan heb je ook zon
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2016

Dear Guest,

We very much appreciate your kind words and compliments regarding your recent stay at Vila Vita Parc, thank you for your praise of our service levels and staff.

We are looking forward to welcome you back again in the near future.
With kindest regards

9 maart 2016 beoordeeld

Super de luxe,alles vanaf ontvangst, kamer verzorging, ontbijt,service,een groot feest!
Geld dubbel en dwars waard. Van begin tot eind alles wordt voor je geregeld.
Geweldig mooie kamer,groot en luxe,zelfs het licht gaat mooi uit.

Kamertip: In het hoofdgebouw,met uitzicht op zee.
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
KGillig, Gerente geral van Vila Vita Parc Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for your comments regarding your stay at Vila Vita Parc and as well for pointing your preferences.
It is a great pleasure to learn that you take so many fond memories.
We are looking forward to welcome you back again.
With kind regards

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig resort in Porches. Aantal restaurants waren gesloten ivm verbouwing. Heerlijk buiten op een terras van een heerlijke lunch genoten. Resort met voor iedereen wat. Heeft ook een eigen strand. Alles tot in de puntjes verzorgd. Porches ligt dicht bij Carvoeiro. Een prachtige omgeving.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Porches in overweging
op 0.3 km afstand
Quinta Do Lago Hotel
nr. 2 van 6 in Quinta do Lago
332 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Vila Vita Parc Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vila Vita Parc Resort & Spa

Adres: Rua Anneliese Pohl | Alporchinhos, Porches 8400-450, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Porches
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Porches
Nr. 1 familiehotel in Porches
Nr. 1 spahotel in Porches
Nr. 1 eco-hotel in Porches
Nr. 1 hotel aan het strand in Porches
Prijsklasse: € 167 - € 733 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Vila Vita Parc Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 170
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Vila Vita Parc Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Vila Vita Parc Resort And Spa
Vila Vita Parc Porches
Vila Vita Parc Portugal

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?