“Heerlijk, authentiek en vriendelijk ”
Beoordeling van Bolitasca

Bolitasca
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Boliqueime
Keukens: Portugees
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrouw en dochter gegeten. Er was geen kinderzitje aanwezig maar na vragen werd dit door de chef alsnog geregeld. De aankleding is niet luxe maar het eten is gewoon heel erg goed en je wordt er vriendelijk en echt als klant geholpen. Wij hadden steak en zalm, heerlijk! Dit vind ik veel leuker en lekkerder dan de grote ketens. Prijs kwaliteit is heel goed in orde!

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje nutteloos rondrijden om de tijd om te krijgen. Toch nog zin in een Portugese lunch en komen rond 14.30u toevallig langs Bolitasca. Keuken open tot 15.00u. Van buiten ziet het er allemaal oud uit. Binnen is het ook niet veel beter maar er zit genoeg volk. Verrast van de lage prijzen die ze voor een dagschotel vragen €5,50. De bediening is zeer behulpzaam en vraagt meteen welke taal. Ze zijn snel en leggen uit wat de dagschotels zijn. Typisch Portugese schotel met rundvlees en aardappels, heerlijk en mals. Zelf gebakken zeetong genomen. Goed gebakken en genoeg vis eraan, samen met friet en apart salade. Karaf wijn, koffie en water en het eten voor nog geen 2 tientjes. Super genoten.

2 oktober 2017 beoordeeld

We zijn hier twee keer geweest en hebben zowel vis als vlees gegeten. De porties zijn ruim en het vlees is gegrild en gigantisch. je moet er wel de goede stukken uitzoeken, maar die stukken zijn ook heerlijk mals en smaalvol. De zalm was heerlijk en ook ruim voldoende.

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, plaatselijk barretje .. Supervriendelijke bediening, dagelijkse suggesties .. Wij hadden de gegrilde kip en een curry met kip .. Lekker vers, niet teveel tralala .. Als dessert nog een koffietje en een cheesecake, alles voor maar 20 euro's ..

26 januari 2017 beoordeeld

Wij komen al jaren in Boliqeuime, en Bolitasca is onze favoriete plek voor een goede lunch. Vriendelijke bediening, schappelijke prijs en vooral goede kwaliteit!

Reizigers die Bolitasca bekeken, bekeken ook

Boliqueime, Faro District

In Bolitasca geweest? Deel je ervaringen!