“Super lekker, mega-vriendelijk!!”
Beoordeling van Masala Mantra

Masala Mantra
Reserveren met
Masala Mantra is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Boliqueime
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de tweede keer terug geweest naar dit Indisch restaurant. Tweede keer weggeblazen... Zowel eten als bediening zijn geweldig! We komen zeker nog eens terug volgende keer dat we in de Algarve zijn! Aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: mei 2018

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, super lieve en vriendelijke gastvrouw & heer (kok). Heel begaan met hun gasten, geven veel uitleg over het eten, luisteren naar vragen en wensen en bezorgen je in het algemeen een zeer leuke en aangename ervaring! Alles is met liefde en passie bereid. Goede bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je verrassen door de zeer vriendelijke eigenaar. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Traditionele Indiase gerechten. Kortom prettige afwisseling van de Portugese keuken. Als je interesse hebt dan legt de eigenaar veel uit over de diverse gebruikte kruiden en gebruiken in India. Top avond!

Datum van bezoek: januari 2018
mrudula R, Public Relations Manager van Masala Mantra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Dear Guest,
Thank you for visiting us and reviewing us on trip advisor. We are glad that you enjoyed your meal experience with us.

we look forward to your next visit.
warm regards
Mrudula

2 oktober 2017 beoordeeld

De geur, de smaak, de vriendelijkheid brengt je terug naar India. We zijn er twee keer geweest. De eerste keer was het niet zo druk en had de chef alle tijd om ons de gerechten uit te leggen. We lieten hem de keuze van de gerechten bepalen en dat was geen slechte keus. Heerlijke en verrassende gerechten die we misschien normaal niet gekozen zouden hebben. De tweede keer was het aanmerkelijk drukker, maar hadden zijn vrouw en de kelner voldoende vaardigheden om de taak van de chef waar nodig over te nemen. Zeker de moeite waarde als je van goed Indiaas eten houd.

Datum van bezoek: september 2017
KennethGoa, Public Relations Manager van Masala Mantra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Dear Guest

Thank you very much for your feedback ,we are glad that you enjoyed your meal experience with us.
your kind words have been a great source of strength and its only with support of guests like yourself we have been able to top the trip advisor list of good restaurants.

we will look forward to seeing you soon.

warm regards
Narayan

7 juli 2017 beoordeeld

Als je langs rijdt ziet het er niet echt uitnodigend uit. Je moet echt naar binnen. En dan kom je terecht in een warm Indiaas restaurant, waar de uitbater en chefkok je uitleg geeft omtrent de gerechten, wil je pittig of niet. Maakt combinaties voor je en laat je dingen proeven die je niet hebt besteld.
Vertelt tussendoor ook nog waar je wel en niet naar toe moet gaan.
Gewoon een lekker avondje uit met kwaliteit eten

Datum van bezoek: juni 2017
Kenneth Y, Guest Relations Manager van Masala Mantra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2017

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling! Het is altijd een genoegen om mensen uit verschillende landen te ontvangen die goed eten waarderen. Bezoek alstublieft weer!

Reizigers die Masala Mantra bekeken, bekeken ook

Boliqueime, Faro District

In Masala Mantra geweest? Deel je ervaringen!