“Lekker gegeten. Goede service.”
Beoordeling van O Paco Ducal Vila Vicosa

O Paco Ducal Vila Vicosa
Geclassificeerd als nr. 9 van 23 Restaurants in Vila Vicosa
Keukens: Portugees
31 mei 2018 beoordeeld

Leuk lokaal restaurant. Fijne gerechten welke ruimschoots voldoende zijn. En dat voor een kleine prijs. Het restaurant is wat rumoerig. zeker als de TV op voetballen staat. Maar al met al hebben we tussen de lokale bewoners erg lekker gegeten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten op het terras de pizza’s en pasta’s zijn overheerlijk. De bediening is heel plezierig met de nodige humor. Zowel de eigenaar als de ober hebben bijgedragen aan ons vakantieplezier, dank hiervoor. De prijs/kwaliteit is meer dan goed een echte aanrader TOP.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant viel tegen de eigenaar deed vriendelijk maar de onleesbare rekening was veel te hoog. Dure ervaring die achteraf erg tegen viel

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een aardig restaurant met iets te veel TL licht lekker lasagne en een pizza gegeten. De rode huiswijn was ook goed. Geen toetje genomen van de 'Ola' kaart; te standaard.

16 april 2017 beoordeeld

De kok was er nog niet dus hebben we gewacht tot 19.00 uur (Portugese tijd) en het was zeker de moeite waard. Het restaurant was in no-time vol en gezellig druk. Ik had scampi's aan een spies en het was heerlijk. Ook de spagetti was heel goed. Als de locals hier ook gaan eten is dit een goed teken

Reizigers die O Paco Ducal Vila Vicosa bekeken, bekeken ook

Vila Vicosa, Evora District

In O Paco Ducal Vila Vicosa geweest? Deel je ervaringen!