“Toptent, drie keer voor herhaling vatbaar”
Beoordeling van Enoteca Bengodi

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden door de eigenaar van het agriturismo waar we verbleven geadviseerd om dit restaurant te bezoeken. Dat hebben we zeker gedaan, net als 2 andere dagen dat we in dit dorp verbleven! Er hangt een leuke sfeer in het restaurant en de eigenaar en zijn vrouw runnen het restaurant in het laagseizoen samen (september). We hebben heerlijke pastas, vleeswaren en kaas gegeten, maar het pronkstuk was waren de in kaas bereide risotto en de Bistecca Fiorentina van 1,2 kilo die op een hete steen werd geserveerd, echt top.

Advies over de wijnen is zeer goed en hier worden goede Toscaanse wijnen voor vrijwel dezelfde prijs geserveerd als je betaalt bij de wijnhuizen zelf. We hebben heerlijk gegeten en hebben leuke gesprekken gehad met de eigenaar. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant. Engelssprekende bediening en binnen is het alsof je in een wijnkelder aan het eten bent. Het eten is fantastisch! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist zeer lekker gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht (risotto pecorino, enorme aanrader) worden heel mooi gepresenteerd maar dat is nog niet eens het beste. De uitzonderlijk vriendelijke en behulpzame service zorgen ervoor dat het een schitterend bezoek is aan dit restaurant. De locatie op het pleintje is ook top en met de prijs moesten we ook eens hartelijk lachen. In België betaal je hiervoor vlot 30€ meer. Als je in de buurt bent moet je hier zeker eens eten.

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x gaan eten tijdens onze vakantie, ook al op aanraden van ons verblijf, en super lekker gegeten. Ook heeel vriendelijke bediening en in het engels. Ook de kaart werd valkundig mondeling naar het engels vertaald. Keuken is typisch toscaans, alles is vers en lekker bereid. Zeker een aanrader.

10 juli 2018 beoordeeld

Attente bediening. Goed eten, behoorlijk prijzig. Zeer uitgebreide wijnkaart. Ligt aan het dorpsplein.

Reizigers die Enoteca Bengodi bekeken, bekeken ook

Vagliagli, Castelnuovo Berardenga
Castelnuovo Berardenga, Province of Siena

In Enoteca Bengodi geweest? Deel je ervaringen!