“Gezellige drukte. ”

Geclassificeerd als nr. 16 van 47 Restaurants in Castelnuovo Berardenga
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier na reservatie op een avond. Gezellig druk wat ervoor zorgde dat we wel even moesten wachten op onze pizza’s. Gelukkig hadden we een voorgerecht genomen om de honger te stillen.
Het personeel is vriendelijk en het eten lekker met een correcte prijs.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was volzet, maar na 10m wachten toch nog een plaats gekregen op het terras :-)

Enorme keuze aan gerechten, met vele pizza's.
Daarnaast ook een goede wijnkaart, inclusief kleine flesjes.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding (voor 4p ongeveer 70eur inclusief een klein flesje wijn van 13eur)

17 juli 2016 beoordeeld

Il Bivaco heeft een zeer uitgebreide kaart : een zeer ruime keuze in pizza's en grill gerechten ....De Bistecca Fiorentina is een aanrader, de pizza eveneens. Eenvoudig restaurant maar wat je op je bord krijgt is lekker ! Voor de liefhebbers : een uitgebreide keuze in wijnen ....

9 september 2015 beoordeeld

Een heel simpel maar prima restaurant. Heerlijke pizza's een enorme keuze in gerechten.
Smakelijk eten voor een super prijs!

15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zitten een eindje verderop in een huisje voor de vakantie. En 's morgens trek ik er op uit met mijn fiets. Het is een echte aanrader om hier dan rond 9.00 uit een kop cappuccino te drinken. Het is een komen en gaan van locals die hier ontbijten. Staand, zoete croissant en een perfecte koffie, cappuccino of andere variatie. Dat sfeertje maakt de norse blik van de twee dames achter de toog weer helemaal goed. En hé 1,10 voor een cappuccino. Waar vind je dat nog?

Reizigers die Il Bivacco 2 di Mori Luca bekeken, bekeken ook

Rapolano Terme, Province of Siena

Castelnuovo Berardenga, Province of Siena

In Il Bivacco 2 di Mori Luca geweest? Deel je ervaringen!