Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima B&B. Goede locatie, mooie kamers en een super ontbijt op het dakterras. De gastheer is zeer joviaal en behulpzaam. Ik raad aan om meer dan 1 nacht te boeken, want Terrasini is een leuk stadje met 's avonds een levendig plein met goede restaurants en veel terrasjes.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 2 juni 2016

Prima b&b. Omdat we de volgende ochtend vroeg terug zouden vliegen hadden we deze locatie gekozen. Dit bleek een uitstekende keus. Zeer verzorgde b&b en erg aardige eigenaar. Goed verzorgd vers ontbijt. Een aanrader

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

Het was er fantastisch, heerlijk ontbijt op het dakterras met vers fruit, broodjes en vers gebakken taart.
Zeer vriendelijk personeel. Veel restaurantjes. Tip restaurant bij de haven is heerlijk en niet duur.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 15 november 2015 via mobiele applicatie

Prima B&B op 15 km van het vliegveld Palermo. We zaten in de nieuwe penthouse kamers. Mooi ingericht. Leuke ontvangst met koffie en gezellige praat van eigenaar Filipo die ons wist te verwennen met een lekker ontbijt met veel zelfgemaakte streekproducten, erg lekker!

Datum van verblijf: november 2015
terrasolebb, Proprietario van TerraSole B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2016

Hi HMeijer, thanks for the compliments to our breakfast, preparing it is my passion!
We look forward.
Filippo&Antonella

Beoordeeld op 17 oktober 2015

Zeer gastvrije B&B. Voortreffelijk ontbijt. Zelf gemaakte Italiaanse lekkernijen. Modern en Smaakvol ingericht. De gastheer was zelfs bereid om (andere) gasten om 4 uur s morgens naar het vliegveld te brengen! Het Door hen geadviseerde restaurant was ook voortreffelijk.

Datum van verblijf: oktober 2015
terrasolebb, Proprietario van TerraSole B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2016

Hallo Jaap, BEDANKT !!!
We willen graag meer goede raad te doen en te helpen onze gasten op alle mogelijke manieren.
We zouden graag om je weer te zien!
Filippo&Antonella