22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima B&B. Goede locatie, mooie kamers en een super ontbijt op het dakterras. De gastheer is zeer joviaal en behulpzaam. Ik raad aan om meer dan 1 nacht te boeken, want Terrasini is een leuk stadje met 's avonds een levendig plein met goede restaurants en veel terrasjes.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
2 juni 2016 beoordeeld

Prima b&b. Omdat we de volgende ochtend vroeg terug zouden vliegen hadden we deze locatie gekozen. Dit bleek een uitstekende keus. Zeer verzorgde b&b en erg aardige eigenaar. Goed verzorgd vers ontbijt. Een aanrader

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld

Het was er fantastisch, heerlijk ontbijt op het dakterras met vers fruit, broodjes en vers gebakken taart.
Zeer vriendelijk personeel. Veel restaurantjes. Tip restaurant bij de haven is heerlijk en niet duur.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima B&B op 15 km van het vliegveld Palermo. We zaten in de nieuwe penthouse kamers. Mooi ingericht. Leuke ontvangst met koffie en gezellige praat van eigenaar Filipo die ons wist te verwennen met een lekker ontbijt met veel zelfgemaakte streekproducten, erg lekker!

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
terrasolebb, Proprietario van TerraSole B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2016

Hi HMeijer, thanks for the compliments to our breakfast, preparing it is my passion!
We look forward.
Filippo&Antonella

17 oktober 2015 beoordeeld

Zeer gastvrije B&B. Voortreffelijk ontbijt. Zelf gemaakte Italiaanse lekkernijen. Modern en Smaakvol ingericht. De gastheer was zelfs bereid om (andere) gasten om 4 uur s morgens naar het vliegveld te brengen! Het Door hen geadviseerde restaurant was ook voortreffelijk.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
terrasolebb, Proprietario van TerraSole B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2016

Hallo Jaap, BEDANKT !!!
We willen graag meer goede raad te doen en te helpen onze gasten op alle mogelijke manieren.
We zouden graag om je weer te zien!
Filippo&Antonella