“Beste siciliaans, met verse producten op een eigenwijze bereid.”
Beoordeling van Tannur

Tannur
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Tannur is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 200 Restaurants in Noto
2 mei 2017 beoordeeld

Siciliaanse keuken op een lekkere en eigenwijze bereid. Chef werkt met verse producten en heeft een goede smaak. Antipasta "land Tannur" is zeer lekker, varierend en uitgebreid. Ook aan de dolces (desserts) zit een twist zoals chocolade salami. Attentvol en vriendelijk personeel in de zaal. Alles netjes en piekfijn in orde. Leuk interieur, deed vroeger waarschijnlijk dienst al voorraadkelder. Beste restaurant waar we hebben gedineerd tijdens onze rondreis door Sicilië.

Datum van bezoek: april 2017

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant in het hogere segment. Prettige bediening, mooie gerechten , mooie wijn. Entourage OK, iets buiten het centrum.

Datum van bezoek: september 2016
1 september 2016 beoordeeld

In juni ben ik hier samen met een Italiaanse vriend wezen eten op aanraden van zijn tante die in Noto woont. We werden enorm vriendelijk ontvangen. De medewerkers konden ons goed adviseren en we hebben dan ook heerlijk verse vis gegeten.
Als voorgerecht hebben we een mix gekregen van verschillende gerechtjes en we kregen zelfs nog wat extra van wat we zo enorm lekker vonden!
Als toetje had ik de 'gelo al limone'. Dit is echt een aanrader, zoooo enorm lekker!

Het restaurant is een beetje onder de grond gelegen, waardoor je het idee hebt in een soort grot te dineren. Een leuke en andere sfeer. Het restaurant is enorm netjes en schoon en ook schone en ruime toiletten.

Datum van bezoek: juni 2016
2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden genoten van het diner bij Tannur. Zowel de antipasti 'zee' (Tannur) als het hoofdgerecht: gegrilde vis van de dag waren uitstekend. Vooral de bediening van Josefine (op zoek naar haar Utrechtse vriend, Maurice, ontmoet in Griekenland) was top. Mede door haar bijdrage een heerlijke avond! We dronken een witte wijn: Terre Siciliane Catarratto Grillo en arancello bij het nagerecht.

Datum van bezoek: mei 2016
2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de lokale bevolking hier wezen eten. En ze hadden gelijk. Het eten was heerlijk en het personeel was top. Kortom een dikke aanrader. Volgende keer komen wij er weer.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Tannur bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse
Noto, Province of Syracuse

In Tannur geweest? Deel je ervaringen!