“Fijne ambiance en heerlijk eten ”

Ristorante Pizzeria Casa Matta
Geclassificeerd als nr. 2 van 200 Restaurants in Noto
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijne ambiance, vriendelijk personeel welke meerdere talen beheersen. Romantische setting. Pizza’s rijkelijk belegd en goed van smaak.

Datum van bezoek: september 2018

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje verscholen, maar een aanrader.
De kaart, bediening en kwaliteit is meer dan behoorlijk!
Culattelo als extra op de margherita? Alles kan

Datum van bezoek: september 2018
14 juli 2017 beoordeeld

Vanwege de vele goede beoordelingen, kozen we er voor om hier een pizza te eten. Het was een zeer warme avond en het schuifdak van het terras was maar half geopend. Dat maakte dat het er erg warm was. Ook de drukte maakte het wat minder gezellig. Het leek bijna op 'bandwerk'.
We kozen er voor om eerst wat antipasti te eten. De verse zeevruchten waren lekker, maar voor de prijs erg 'minimalistisch'. De gefrituurde zeevruchten waren dan weer wel erg lekker en boden wel waar voor hun geld.
De pizza zelf was lekker, maar ook niet meer dan dat. Wij (alle vier de gezinsleden) vonden de pizza van Pizzeria Orto Di Santa Chiara in het centrum toch een heel stuk beter.
Het dient wel gezegd te worden dat de bediening wel erg vriendelijk en behulpzaam was.
Als je wat antipasti neemt met apéritief en eventueel wijn, dan lopen de prijzen al snel op en niet echt in verhouding tot de geboden kwaliteit.
Besluit: zeker niet slecht maar gezien de vele positieve beoordelingen, toch want ontgoochelend.

Datum van bezoek: juli 2017
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekker pizza gegeten met een smaakvolle bodem! De hoeveelheid beleg op de pizza was goed & lekker en gelukkig niet overmatig vettig in het midden. Het personeel was vriendelijk dus al met al geen verrassing dat deze pizzeria zo goed scoort op TripAdvisor! Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
23 april 2016 beoordeeld

Aan het eind van de hoofdstraat ligt deze pizzeria. Heerlijke pizza's met streekgebonden ingrediënten. Nette bediening en prijs-kwaliteit verhouding super!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Ristorante Pizzeria Casa Matta bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

In Ristorante Pizzeria Casa Matta geweest? Deel je ervaringen!