“Heerlijk”
Beoordeling van Ristorante Manna

Ristorante Manna
Geclassificeerd als nr. 1 van 194 Restaurants in Noto
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar wil je eten als je jarig bent?
Bij Manna!!!!
Alles klopt. Vriendelijke top bediening. Leuke inrichting en geweldig eten. Vooraf had mijn partner gamba’s en ik super lekkere viscroqueten.
Daarna genoten van een fantastische risotto. Mijn partner met ricotta gevulde pasta. Hoofdgerecht heerlijk kalfsvlees met tonijnmayo. Twee super desserts en je kon ons naar huis dagen.
Echt een top avond. Dit restaurant bevelen wij zeer aan!

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrije ontvangst op een mooie nazomerse dag. Heerlijke gebakken garnalen met krokant korstje van sesamzaad met puree van gerookte aubergines... en nog veel meer echt lekkere gerechtjes. Beste lunch op Sicilië!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! De smaken klopten helemaal en alles in goede verhoudingen. Zeker gaan eten wanneer je in Noto bent!

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier buiten op het kleine terras gegeten. De dag specials waren fantastisch: gemarineerde roze garnalen en risotto uit de oven. Het zag er beide prachtig uit en smaakte ook fantastisch. Het maakte de beleving van Noto helemaal compleet!

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek om te genieten van bijzondere Siciliaanse gerechten !
Zeer vriendelijke bediening, gastvrij en prima adviezen

Reizigers die Ristorante Manna bekeken, bekeken ook

In Ristorante Manna geweest? Deel je ervaringen!