“Heerlijk”
Beoordeling van Alta Marea

Alta Marea
Geclassificeerd als nr. 74 van 200 Restaurants in Noto
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over zee en fantastische pizza voor een hele goede prijs. Bediening af en toe wat ongemakkelijk, maar vriendelijk

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Alta Marea! Een prachtig uitzicht op het strand en de zee met een muziekje erbij.

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner aan een tafeltje met uitzicht op het strand. Echt prachtig. Erg lekker eten, voor een goede prijs. Het ijs is ook lekker. De bediening deed erg hun best om ons een zo goed mogelijke avond te bezorgen. Tussendoor kregen we typisch Siciliaanse hapjes van het huis, voor bij de borrel. Een bezoekje aan dit restaurant is het meer dan waard.

14 juli 2016 beoordeeld

Lekker gegeten!
Restaurant en het eten ziet er keurig uit.
Vriendelijke mensen en een mooi uitzicht.
Twijfel niet aan dit bezoek!

8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje rondrijdend hier terecht gekomen. Goede service alhoewel ze weinig anders praten dan Italiaans. Zeer gastvrij, super uitzicht en heerlijk gegeten (mosselen en mixed fish). Aanrader!

Reizigers die Alta Marea bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

In Alta Marea geweest? Deel je ervaringen!