“Lekkere pizza gegeten”

Geclassificeerd als nr. 24 van 190 Restaurants in Noto
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker pizza gegeten, was prima. Antipasti buffet zag er ook goed uit. Ligt aan leuk pleintje, vlakbij de Duomo

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een hele mooie plek in het centrum van Noto.
Wij hebben hier 's avonds laat alleen een pizza gegeten. Pizza was prima.
Snelle en behulpzame bediening.
Er is gratis wifi op het terras aanwezig.
De prijzen vielen mee voor een restaurant op deze plek.

10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste antipasti en lasagne die ik heb gegeten tijdens mijn verblijf in Sicilië. De kaas bij de antipasti was 'oud'. En taaie salami. De lasagne smaakte naar een diepvries lasagne. Gelukkig was de wijn goed.

9 juni 2015 beoordeeld

Na een recensie op tripadvisor gelezen te hebben deze pizzeria bezocht. Ik kon kiezen uit alle pizza's die op de menukaart stonden. Heerlijke glutenvrije pizza gegeten.

• Sfeer
25 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooi terras heerlijk gegeten. Tonijn met pistache nootjes en tonijn op Siciliaanse wijze. Het eerste gerecht is meer bijzonder. De bediening was uiterst vriendelijk. Aanrader.

Reizigers die L'Opera bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

In L'Opera geweest? Deel je ervaringen!