“Eten in een prachtig decor”
Beoordeling van Trattoria Giufa'

Trattoria Giufa'
Geclassificeerd als nr. 19 van 198 Restaurants in Noto
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dir restaurant hebben we bezocht naar aanleiding van de reviews op Tripadvisor. De vele goede beoordelingen worden meer dan waargemaakt. Het voorafje van gemixte kaassoorten is een aanrader. Als hoofdgerecht werden gamberonies en beef medaillons geserveerd. Heerlijk! De bediening was goed en zeer attent. Met op de achtergrond de heftig discussiërende oude mannetjes op het plein, was de Italiaanse avond helemaal compleet!

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor de tweede maal zalig gegeten bij Trattoria Giufa. Het is een aanrader voor iedereen die ECHT Siciliaans eten wil proeven. De bediening is TOP het enthousiasme straalt er van af.

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben verukkelijk gegeten. Echt een aanrader zeker ook de insalata Siciliana. Tilly en Anita hebben eerlijkwaar genoten

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stop maar met zoeken op TripAdvisor. Dit is het beste in Noto. Heerlijke Siciliaanse gerechten. Prima adviezen van de gastheer! Top!

26 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten met ook weer hele vriendelijke bediening. De scampis waren echt TOP !

Zeker de moeite waard.

Reizigers die Trattoria Giufa' bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

In Trattoria Giufa' geweest? Deel je ervaringen!